Beantwoord

slechte telefoon ontvangst

  • 12 augustus 2020
  • 2 reacties
  • 229 keer bekeken

Slechte telefoon ontvangst 

icon

Beste antwoord door Energieboy 12 augustus 2020, 14:10

Hoi @Annev66 
Dat is kort en krachtig en ook niet zoveel informatie om te weten wat je allemaal al hebt gedaan om dit op te lossen of om te zien waar het aan zou kunnen liggen. 

Heb je bv onderstaande dingen al uitgeprobeerd?
1- Telefoon uitzetten, wacht even 5 minuten, zet het dan weer aan (dan krijg je opnieuw een aanmelding op het netwerk en dat wil wel eens werken)
2- Je eigen simkaart uit je telefoon halen en in die van iemand anders stoppen om te zien of je dan wel bereik hebt en stop dan een andere simkaart in je eigen toestel om te zien of die wel bereik heeft (dan weet je of het aan je simkaart ligt of aan je toestel)
3- Eventueel zou je ook nog mobiel netwerk kunnen wisselen naar een ander netwerk en dan weer terug zetten naar Vodafone NL (ook dan krijg je een nieuwe aanmelding op het netwerk)
4- Je netwerk instellingen een reset gegeven (of eventueel, als dat kan, je mobiele netwerk)

En dan even iets anders:
5- Heb je al op de website gekeken van Vodafone of er misschien werkzaamheden zijn of misschien wel een storing?
6- Heb je overal last van of alleen op de plek waar je nu zit? (want dan kan misschien 4G over wifi wel eens helpen om aan te zetten)


Zoals je ziet, er zijn nog heel veel dingen waar je zelf eerst naar kan kijken. Misschien heb je het al gedaan en kom je er niet uit? Neem dan contact op met de klantenservice en vraag of ze je nummer een reset willen geven, wie weet helpt dat. Kom je er dan nog niet uit, loop dan even langs een Vodafone winkel, die kunnen er ook naar kijken. 

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +22

Hoi @Annev66 
Dat is kort en krachtig en ook niet zoveel informatie om te weten wat je allemaal al hebt gedaan om dit op te lossen of om te zien waar het aan zou kunnen liggen. 

Heb je bv onderstaande dingen al uitgeprobeerd?
1- Telefoon uitzetten, wacht even 5 minuten, zet het dan weer aan (dan krijg je opnieuw een aanmelding op het netwerk en dat wil wel eens werken)
2- Je eigen simkaart uit je telefoon halen en in die van iemand anders stoppen om te zien of je dan wel bereik hebt en stop dan een andere simkaart in je eigen toestel om te zien of die wel bereik heeft (dan weet je of het aan je simkaart ligt of aan je toestel)
3- Eventueel zou je ook nog mobiel netwerk kunnen wisselen naar een ander netwerk en dan weer terug zetten naar Vodafone NL (ook dan krijg je een nieuwe aanmelding op het netwerk)
4- Je netwerk instellingen een reset gegeven (of eventueel, als dat kan, je mobiele netwerk)

En dan even iets anders:
5- Heb je al op de website gekeken van Vodafone of er misschien werkzaamheden zijn of misschien wel een storing?
6- Heb je overal last van of alleen op de plek waar je nu zit? (want dan kan misschien 4G over wifi wel eens helpen om aan te zetten)


Zoals je ziet, er zijn nog heel veel dingen waar je zelf eerst naar kan kijken. Misschien heb je het al gedaan en kom je er niet uit? Neem dan contact op met de klantenservice en vraag of ze je nummer een reset willen geven, wie weet helpt dat. Kom je er dan nog niet uit, loop dan even langs een Vodafone winkel, die kunnen er ook naar kijken. 

Reputatie 1
Badge +2

Hi @Annev66, welkom op de Vodafone Community!

Ik zie dat @Energieboy al een heel mooi compleet antwoord heeft gegeven. Laat je weten als er nog onduidelijkheden zijn?