Spyplaza

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

SMS berichten worden niet meer beantwoord door GPS tracker

Ik heb de vraag al regelmatig gesteld aan Vodafone maar tot op heden geen enkele reactie. Wat is het geval ik gebruik Vodafone Prepaid kaarten voor GPS trackers. Ik doe dit al sinds 4 jaar en altijd tot grote tevredenheid. Echter sinds circa 6 weken is er iets veranderd. Ik stuur een SMS bericht met een commando voor de GPS tracker bijvoorbeeld  *timezone*1* en dan moet de tracker antwoorden. Dit werkte altijd goed maar nu komt er geen antwoord meer terug. Dit gebeurt op verschillende trackers. Het is niet het apparaat want als ik een KPN prepaid kaart gebruik werkt alles naar behoren. Wie kan hier licht op schijnen of een antwoord geven. Vodafone claimt dat er niets veranderd is. Dat lijkt mij onmogelijk.

Harrie Kabbes

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Spyplaza
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb geen bericht gekregen dus was mij niet bewust dat er mogelijk iets veranderd zou zijn. Vandaag dus maar getest.  Tot mijn grote vreugde werkt het weer als vanouds. Er komt weer een antwoord op mijn SMS commando's en ik kan dus weer de GPS trackers configureren en volgen. Ik kan dus nu weer ondersteuning geven bij gebruik Vodafone SIM kaarten.

Ik ben blij dat het is opgelost, alleen jammer dat er geen bericht is geweest wat er aan de hand was. 

Bekijk in context

13 Reacties 13
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Spyplaza 

Welkom op de Community. 
Via welk kanaal heb je een vraag gesteld aan ons en heb je daar inmiddels ook al een antwoord op? 
Raar dat er geen reactie terug verzonden wordt vanuit de tracker. Is het Prepaid kaartje/ nummer nog online?
Bij Prepaid moet het nummer 1x in de 6 maanden gebruikt worden. Dit kan door te sms’en, bellen of data te verbruiken. Ook kan dit door het nummer op te waarderen.
 

Spyplaza