Pvleer

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone SMS in de ochtend

Waarom krijg ik om 5:06 uur een sms??? Hierdoor ben ik en mijn vrouw die een cruciaal beroep heeft waker geworden…. stuur dit soort berichten gewoon overdag ipv in de vroege ochtend!!!!!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @Pvleer 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Erg begrijpelijk dat het niet handig is om in de vroege ochtend een sms te ontvangen. Maar misschien is het handig om nog even te melden wat voor een sms je hebt gekregen. Want nu weet de Vodafone medewerker nog niet welk sms je hebt gehad en welke afdeling ze daarvoor moeten inlichten. 

Hoop dat ze dan in het vervolg er rekening mee kunnen houden. Of je kan je toestel natuurlijk ook op stil zetten. Bij een iPhone kan dit en bij belangrijke telefoon gesprekken komt het dan toch door. Dus je bent en blijft wel bereikbaar maar sms berichten blijven dan uit (incl. andere gekke berichten). 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @Pvleer 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Erg begrijpelijk dat het niet handig is om in de vroege ochtend een sms te ontvangen. Maar misschien is het handig om nog even te melden wat voor een sms je hebt gekregen. Want nu weet de Vodafone medewerker nog niet welk sms je hebt gehad en welke afdeling ze daarvoor moeten inlichten. 

Hoop dat ze dan in het vervolg er rekening mee kunnen houden. Of je kan je toestel natuurlijk ook op stil zetten. Bij een iPhone kan dit en bij belangrijke telefoon gesprekken komt het dan toch door. Dus je bent en blijft wel bereikbaar maar sms berichten blijven dan uit (incl. andere gekke berichten). 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic