dijkstrar

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen ziggo/vodafone korting en data verdubbeling ontvangen

Nieuw abonnement afgesloten voor vodafone red en daarbij werd aangegeven dat ik factuurkorting en een dataverdubbeling zou ontvangen.
Ziggo en vodafone account samengevoegd, en op ziggo site zie ik mijn vodafone abo wel staan.
Geen data verdubbeling en geen factuurkorting ontvangen.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi dijkstrar
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat leuk dat je nu bij Vodafone en bij Ziggo een abonnement hebt afgesloten. Dit heb ik twee maanden geleden ook gedaan en moet zeggen, ik ben er zeer tevreden mee. Het duurt alleen wel even door alle systemen contact met elkaar hebben kunnen leggen en groen licht geven om je korting en dubbel data. Het kan zo zeker 3 tot 4 weken duren voor je helemaal door de molen bent.

Heb je er toch nog vragen over of wil je gewoon zekerheid hoe ver ze zijn, stuur dan een berichtje via Twitter en/of Facebook en je krijgt er zeker antwoord op. Dan weet je hoe ver ze zijn en weet je ook zeker dat het nog allemaal in werking is. Maar het komt zekers wel goed hoor, het duurt alleen even (als je verder aan de voorwaarden voldoet). 🙂

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi dijkstrar
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat leuk dat je nu bij Vodafone en bij Ziggo een abonnement hebt afgesloten. Dit heb ik twee maanden geleden ook gedaan en moet zeggen, ik ben er zeer tevreden mee. Het duurt alleen wel even door alle systemen contact met elkaar hebben kunnen leggen en groen licht geven om je korting en dubbel data. Het kan zo zeker 3 tot 4 weken duren voor je helemaal door de molen bent.

Heb je er toch nog vragen over of wil je gewoon zekerheid hoe ver ze zijn, stuur dan een berichtje via Twitter en/of Facebook en je krijgt er zeker antwoord op. Dan weet je hoe ver ze zijn en weet je ook zeker dat het nog allemaal in werking is. Maar het komt zekers wel goed hoor, het duurt alleen even (als je verder aan de voorwaarden voldoet). 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic