Robin94

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Voordelen mobiel

Hallo,

Ik heb meerdere malen gebeld / gechat. Er word mij elke keer verteld 2 dagen wachten 5 dagen wachten, Morgen komt het echt goed, Nee overmorgen komt het echt goed, door zowel Ziggo als Vodafone. Maar echter is dat niet zo.

Ik heb nog steeds geen dubbele data op mijn telefoon, en ook zie ik de 5 euro korting niet. Ik heb geen TV dus Ziggo zou mijn TV kaartje activeren, de reden dat ik het totale pakket heb genomen is omdat dit goedkoper was dan data bij bestellen voor mij mobiel... Nu ben ik dus al een hele tijd verder maar heb ik nog steeds geen voordelen.


*moderator edit: topic verplaatst naar board: Benefits
3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11824Posts
  • 3475Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Robin94
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wel erg vervelend als je denkt korting te krijgen en dit wil niet lukken. Weet je zeker dat je volledig voldoet aan alle regels voor het krijgen van deze korting, extra GB en het extra zender pakket (incl. safe online)? Heb jij digitale TV en internet (snelheid minimaal 30 Mbps) van Ziggo? En op hetzelfde adres minimaal één van deze abonnementen: Start, Red, Smart, Scherp of Black? Dan krijg je van ons iedere maand non-stop gratis extra’s! Meer info zie: https://www.vodafone.nl/ziggo/gratis-extras/?icmp=meer-info-gratis-extras

Aangezien je schreef dat je eerst geen TV had en daarna bij Ziggo wel TV hebt geactiveerd vraag ik me af of het daar wel goed is gegaan. Mij lijkt het het beste dat je op de Community van Ziggo deze vraagt ook eens neerlegt. Daar zitten ook moderatoren die voor je kunnen kijken. Op de Community van Vodafone kan ik je het beste doorverwijzen naar een privé berichtje sturen via Facebook en/of Twitter. Daar zitten mensen die wat meer tijd kunnen nemen om te kijken wat er aan de hand is en of alles wel klopt.

Waarom zeg ik Community van Ziggo, omdat ik denk dat er met dat abonnement misschien toch iets anders is verlopen dat je zou willen. Weet niet waarom ik het denk, maar gezien je TV activatie?!? Ik zou je daar ook kunnen helpen op de Community, dan kan ik je sneller proberen te laten helpen door een Ziggo medewerker (via de Community). Succes alvast in ieder geval en mocht je op de Community van Ziggo iets hebben geplaatst, laat je het me hier weten, dan kom ik daar ook even voor je online.
Henk Schijvens

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
daar wij voorheen onsbrabantnet hadden ben ik overgegaan naar KPN daar ik geen contact met ziggo kon krijgen ben ik nu over gestapt naar KPN bij vodafoon ben ik altijd goed behahandeld als nog hartelijk dank voor de jaren dat ik bij jullie klant ben geweest ga nu over naar kpn daar ik dan alles bij een provider heb .vodafoon hartelijk dank
Energieboy
Expert
Expert
  • 11824Posts
  • 3475Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Henk Schijvens ,
Uiteraard heel erg bedankt voor het melden van deze boodschap.
Vodafone zal hier heel blij mee zijn 🙂

Alleen jammer dat het nu staat onder 1 topic die er niet echt veel mee te maken heeft.
Misschien kan een moderator je bericht even verplaatsen. Maar in ieder geval wel bedankt!!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic