Jeffrey.0183

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Waarom heb ik geen dubbele data?

Ik heb een abonnement gekocht van 2gb, en heb ziggo thuis.
dus zou het verdubbeld worden maar inplaats van verdubbeld is het 1gb geworden


Moderator edit: Topic verplaats naar juiste board en naam topic aangepast, zodat het makkelijker te vinden is voor andere community gebruikers.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Jeffrey.0183

Welkom op het forum!

Ik kan me voorstellen dat je ook gebruik wilt maken van de acties tussen Ziggo en Vodafone.
Allereerst wil ik benoemen dat de 2GB inclusief de dubbele data van Ziggo is, als het een Start M abonnement is en 4GB met een Start XL.
Ik raad je aan om op het contract te controleren wat is afgesloten. Als ik jouw bericht zo lees heb je namelijk een Start M abonnement.

Zodra het abonnement in gaat, gaan de systemen tussen Vodafone en Ziggo synchroniseren. Het is van belang dat beide op exact hetzelfde adres vermeld staan voor de extra's.

Daarna wordt er gekeken of je aan de voorwaarden voldoet en eventueel een akkoord gegeven indien er aan alle voorwaarden wordt voldaan. Zie voor alle voorwaarden: www.vodafone.nl/non-stop. Binnen 4 weken worden de extra's dan ook aangesloten als je aan de voorwaarden voldoet.
Zodra het wordt aangesloten, wordt er vanuit ons een sms gestuurd .

Bekijk in context

5 Reacties 5
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Jeffrey.0183

Welkom op het forum!

Ik kan me voorstellen dat je ook gebruik wilt maken van de acties tussen Ziggo en Vodafone.
Allereerst wil ik benoemen dat de 2GB inclusief de dubbele data van Ziggo is, als het een Start M abonnement is en 4GB met een Start XL.
Ik raad je aan om op het contract te controleren wat is afgesloten. Als ik jouw bericht zo lees heb je namelijk een Start M abonnement.

Zodra het abonnement in gaat, gaan de systemen tussen Vodafone en Ziggo synchroniseren. Het is van belang dat beide op exact hetzelfde adres vermeld staan voor de extra's.

Daarna wordt er gekeken of je aan de voorwaarden voldoet en eventueel een akkoord gegeven indien er aan alle voorwaarden wordt voldaan. Zie voor alle voorwaarden: www.vodafone.nl/non-stop. Binnen 4 weken worden de extra's dan ook aangesloten als je aan de voorwaarden voldoet.
Zodra het wordt aangesloten, wordt er vanuit ons een sms gestuurd .
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Jeffrey.0183 ,
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Zoals Steven al zegt, daar gaat wel even wat tijd overheen voor alle systemen op groen staan en zeggen dat je non-stop korting krijgt van Vodafone en Ziggo. Bij mij heeft het ook 2 tot 3 weken geduurd voor alles rond was dus misschien nog even geduld hebben. Zelf weet je wel of je voldoet aan de voorwaarden, dan komt het wel in orde.

Wacht nog even geduldig af en als je iets hebt ontvangen, laat je het ons hier dan ook weten 🙂
Alvast heel veel plezier!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je hier nog vragen over Jeffrey.0183
Of hebben Energieboy en ik je vraag hiermee beantwoord?
Jeffrey.0183
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik wacht het wel af anders horen jullie nog wel alvast bedankt
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Graag gedaan 🙂 Fijne dag!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic