Rene IJpelaar

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Zakelijk abonnement

We zijn overgestapt van T Mobile naar Vodafone omdat we ook al Ziggo hadden voor internet en er een actie is dat je dubbele data krijgt. Althans dat was voor dat het contract inging. Nu is het contract ingegaan en de nrs zijn over en dan is het volgens Vodafone ineens een verkeerd contract en krijg je niemand meer bij de klantenservice te pakken die iets durft te zeggen en wachten we al weken op een reactie van Vodafone.. Zijn er meer reaguurders die hier mee te maken hebben. Het heeft verdacht veel weg van oplichterij.


*moderator edit: topic verplaatst naar board: Benefits
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Rene IJpelaar

Jeetje wat een ervaring! Ik kan me voorstellen dat je gefrustreerd hierover bent, dit is absoluut niet de bedoeling dat het op deze manier verloopt en je er dit gevoel erbij hebt.

Om de dubbele data te krijgen dient er aan bepaalde voorwaarden voldaan te worden.


  • De gratis extra's gelden voor alle klanten met een geselecteerd abonnement voor vast internet en voor Digitale Televisie van Ziggo en een geselecteerd mobiel abonnement van Vodafone. Deze abonnementen moeten op hetzelfde Nederlandse adres of KvK-nummer geregistreerd staan.
  • De geselecteerde abonnementen van Vodafone:
  • Minimaal één Red Pro, Biz Basic, Business Basic of Red Business abonnement (de € 4,13 korting geldt alleen op Red Pro abonnementen aangesloten of verlengd op of na 18 april 2017)
  • De geselecteerde abonnementen van Ziggo:
  • Een abonnement voor vast internet van Ziggo met een internetsnelheid van minimaal 30 Mbps (waaronder Connect Start, Complete en Max)
  • Een abonnement voor Digitale TV van Ziggo met een Ziggo CI+ Module of een Ziggo Mediabox (waaronder Play Start, Complete en Max)
  • Bekijk de voorwaarden voor non-stop gratis extra’s (PDF).


Stuur even een berichtje naar mijn collega's via Twitter of Facebook, zij kijken graag met je mee of je aan de voorwaarden voldoet, zo niet wat er mist en hoe het aangepast kan worden. Wegens privacyredenen kunnen wij hier geen gegevens inzien.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Rene IJpelaar

Jeetje wat een ervaring! Ik kan me voorstellen dat je gefrustreerd hierover bent, dit is absoluut niet de bedoeling dat het op deze manier verloopt en je er dit gevoel erbij hebt.

Om de dubbele data te krijgen dient er aan bepaalde voorwaarden voldaan te worden.


  • De gratis extra's gelden voor alle klanten met een geselecteerd abonnement voor vast internet en voor Digitale Televisie van Ziggo en een geselecteerd mobiel abonnement van Vodafone. Deze abonnementen moeten op hetzelfde Nederlandse adres of KvK-nummer geregistreerd staan.
  • De geselecteerde abonnementen van Vodafone:
  • Minimaal één Red Pro, Biz Basic, Business Basic of Red Business abonnement (de € 4,13 korting geldt alleen op Red Pro abonnementen aangesloten of verlengd op of na 18 april 2017)
  • De geselecteerde abonnementen van Ziggo:
  • Een abonnement voor vast internet van Ziggo met een internetsnelheid van minimaal 30 Mbps (waaronder Connect Start, Complete en Max)
  • Een abonnement voor Digitale TV van Ziggo met een Ziggo CI+ Module of een Ziggo Mediabox (waaronder Play Start, Complete en Max)
  • Bekijk de voorwaarden voor non-stop gratis extra’s (PDF).


Stuur even een berichtje naar mijn collega's via Twitter of Facebook, zij kijken graag met je mee of je aan de voorwaarden voldoet, zo niet wat er mist en hoe het aangepast kan worden. Wegens privacyredenen kunnen wij hier geen gegevens inzien.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Rene IJpelaar
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Erg vervelend om op deze manier kennis te maken met de klanten Community van Vodafone. Als je voldoet aan de voorwaarden dan zal Vodafone zich daar ook aan moeten houden. Als ik nu op de zakelijke site kijk en kies voor Red Pro Connect of Select of Elite dan zie ik dat je daar dubbel data bij krijgt en ook nog eens korting op je abonnement.

Voldoe je wel aan deze voorwaarden?
Heb je digitale TV en Internet (snelheid minimaal 30 Mbps) van Ziggo en heb je op hetzelfde adres of KvK-nummer minimaal één van deze abonnementen: Red Pro, Biz Basic, Business Basic of Red Business? Dan ontvang je iedere maand extra's.


  • Elke maand € 4,13 korting op alle typen Red Pro abonnementen op dat adres die zijn aangesloten of verlengd na 18 april 2017
  • Elke maand Dubbele data op de Red Pro, Biz Basic, Business Basic of Red Business abonnementen op uw adres (max. 10)
  • Gratis een extra TV-pakket naar keuze dat u elke maand kunt wisselen
  • Gratis een Veilig online pakket waarmee u tot 20 apparaten (smartphones, tablets, laptops en desktops) kunt beveiligen

Begrijp best dat je teleurgesteld bent en dat het niet goed overkomt allemaal maar Vodafone is natuurlijk geen bedrijf dat doet aan oplichterij. Er zal of iets in de voorwaarden niet goed zitten en anders is het administratief en daar kan Vodafone je zeker mee helpen.

Mijn advies is om even en berichtje te sturen via Twitter en/of Facebook en daarin je verhaal te doen. Dit is normaal wel de afdeling van particulieren maar ik denk dat ze je daar ook wel zakelijk kunnen helpen. Of bel anders toch naar de klantenservice van Vodafone (0800-0094 of bel 1200 ma/vr van 8 tot 20 uur en za van 8 tot 18 uur (zakelijk)).

Hier kunnen klanten je niet helpen omdat er gekeken moet worden naar je gegevens en dat kunnen wij klanten onderling niet 🙂 Weet zeker dat het goed moet komen, zeker als je er recht op hebt. Laat nog even weten hoe het is afgelopen, bedankt!


**Steven was me iets voor, ik tik niet zo snel**
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie meer, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic