Skri

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

3e simkaart

Ik heb een RedTogher en wil een extra simkaart (3e) erbij nemen voor als we in Frankrijk verblijven. Mijn vraag is nu kan ik deze dan gebruiken als we dan maandelijks een lang weekend verblijven. Met natuurlijk de inachtneming van de fair use policy?

Is er iemand die mij hierin kan helpen.

Groet,

 

Andre

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Skri 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Je kan natuurlijk een Red Together Extra nemen en deze gebruiken in Frankrijk. Maar zoals je al zelf zegt, je moet dan wel rekening houden met Fair Use Policy en dat wil zeggen dat de simkaart ook in Nederland moet zijn en niet alleen maar in Frankrijk. En deze 3e simkaart moet dan ook gebruik worden volgens deze Policy! 

Meer info over Fair Use Policy kan je hier vinden:
https://www.vodafone.nl/abonnement/sim-only/redelijk-gebruik

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Skri 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Je kan natuurlijk een Red Together Extra nemen en deze gebruiken in Frankrijk. Maar zoals je al zelf zegt, je moet dan wel rekening houden met Fair Use Policy en dat wil zeggen dat de simkaart ook in Nederland moet zijn en niet alleen maar in Frankrijk. En deze 3e simkaart moet dan ook gebruik worden volgens deze Policy! 

Meer info over Fair Use Policy kan je hier vinden:
https://www.vodafone.nl/abonnement/sim-only/redelijk-gebruik

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Skri . Welkom hier! 

Het is zeker mogelijk (ik zal niet normaals de fair use policy herhalen 😉 ) een extra Red Together Extra abonnement te nemen om deze in Frankrijk te gebruiken. Mocht je hulp nodig hebben bij het aanvragen of iets dergelijks, dan geef je maar een gil ^^.

Skri
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hi Lycke aller eerst dank je voor je antwoord op mijn vraag.

Ik heb deze 3e simkaart pas in september nodig, kan ik deze nu al aanvragen en pas in september activeren, of is dit te vroeg?

Dan heb ik deze weer nodig in de decembermaand, is het mogelijk om deze dan in de tussentijd tijdelijk stop te zetten? 

Groet,

Skri

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Skri . Nu aanvragen voor september kan zeker :-). Je mag me wel even een privéberichtje sturen met je postcode, huisnummer en het telefoonnummer van het hoofd Red Together abonnement. Dan kijk ik even of ik je verder kan helpen. 

Het abonnement tussendoor stopzetten kan niet. Of ja, er is wel een pauze optie, maar deze kost éénmalig geld en dat zou in dit geval te veel zijn voor wat het scheelt aan abonnementskosten. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic