Vraag

Abonnement verlengd met verkeerde bestelling iphone 11 pro max

  • 20 mei 2020
  • 3 reacties
  • 92 keer bekeken

Goedemorgen, Ik heb op 6 mei mijn abonnement verlengd met daarbij een nieuw mobiel. Nu heb ik de verkeerde besteld en heb op 8 mei de nieuwe telefoon aangetekend retour gestuurd. NU wil ik graag op dit abonnement weer een andere telefoon bestellen.

 

Wat nu?

 


3 reacties

Hey @Hans Pothoven . Welkom hier! 

Ah, goed dat je even aan de bel trekt. We moeten eerst even kijken of je vorige bestelling al goed geannuleerd is, voor je een nieuwe bestelling kunt doen. 

Nu kan ik op dit moment vrij weinig (niets) inzien, omdat ik geen gegevens van je heb. Zou je je profiel volledig willen invullen? Dan duik ik er hier voor je in ^^. 

Hoi Lycke,

Ik heb eea aangepast

 

Weet je zeker dat je telefoonnummer klopt, @Hans Pothoven . Ik vind hier niets op in mijn systeem.

Reageer