Cindybakker1

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

bestelling - wanneer kan ik iets verwachten?

Ik heb een paar weken terug een telefoon besteld bij jullie maar tot nu toe is de status van de bestellen niet veranderd , wanneer kan ik hem eindelijk verwachten? 
 

groetjes 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Cindybakker1 . Welkom hier!

Als je iets nieuws bestelt wil je hier natuurlijk zo snel mogelijk gebruik van maken. Logisch! En hoe dan ook wil je weten waar je aan toe bent en wat je wanneer kunt verwachten. Ook dat begrijp ik heel goed. 

De status van een order inzien kan ik persoonlijk niet. Maar als je even belt met 0800-0560 of een chat start, kan je het navragen. De afdeling “status order” is aanwezig van 08:30 tot 20:00.  Garanderen dat ze specifiekere informatie voor je hebben kan ik niet, maar áls iemand het heeft, zijn zij het :-). Heel veel plezier met je nieuwe telefoon!

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Cindybakker1 
Dit kan natuurlijk te maken hebben met de crisis. Maar wat er aan de hand is kan ik je, als mede klant, niets over vertellen. Je zou eventueel een privé bericht kunnen sturen via Twitter  of Facebook. Denk dat dit de snelste manier is om op te vragen. 

Het is natuurlijk even een vervelende tijd en ook nog eens Pasen. Wil je niet via een berichtje, wacht dan op iemand van Vodafone die je bericht zullen lezen en hierop antwoord kunnen geven. 

Alvast veel plezier met je nieuwe toestel!

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Cindybakker1 . Welkom hier!

Als je iets nieuws bestelt wil je hier natuurlijk zo snel mogelijk gebruik van maken. Logisch! En hoe dan ook wil je weten waar je aan toe bent en wat je wanneer kunt verwachten. Ook dat begrijp ik heel goed. 

De status van een order inzien kan ik persoonlijk niet. Maar als je even belt met 0800-0560 of een chat start, kan je het navragen. De afdeling “status order” is aanwezig van 08:30 tot 20:00.  Garanderen dat ze specifiekere informatie voor je hebben kan ik niet, maar áls iemand het heeft, zijn zij het :-). Heel veel plezier met je nieuwe telefoon!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic