Simmie

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dochter ook een abonnement

Ik heb zelf een abonnement. Nu wil ik mijn dochter 14 ook een simpel abonnement geven met 3 of 4G. Moet ik dan opnieuw een Red together opstarten, familieabonnement of kan ze aansluiten op mijn huidige en wordt het dan een familieabonnement?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Simmie 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Je dochter kan zich aansluiten aan jullie Red Together abonnement. Zolang jullie het totaal van 5 personen nog niet hebben bereikt, is er niets aan de hand. Ze zal dan 15,- euro per maand betalen, mochten jullie ook Ziggo klant zijn dan krijgt ze ook nog 2,50 euro korting.

Je moet dan een Red Together Extra abonnement aanvragen en het beste is om deze gewoon op je eigen naam te zetten (en natuurlijk hetzelfde klantnummer als de hoofdgebruiker van het Red Together abonnement, maar dat weet je al wel). Aangezien ze nog minderjarig is!

Aanvragen van een Red Together Extra kan via deze link:
https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/together/abonnement/red63-red-together-extra-2jr/false/?duration... (bij deze link staat Ziggo klant uit, als je ook Ziggo klant bent, zet dit dan wel nog even aan op de site)

Of gewoon via de My Vodafone app van de hoofdgebruiker, die kan onder het kopje TEGOED, de groep uitbreiden. Dat is ook een mogelijkheid en makkelijker.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Simmie 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Je dochter kan zich aansluiten aan jullie Red Together abonnement. Zolang jullie het totaal van 5 personen nog niet hebben bereikt, is er niets aan de hand. Ze zal dan 15,- euro per maand betalen, mochten jullie ook Ziggo klant zijn dan krijgt ze ook nog 2,50 euro korting.

Je moet dan een Red Together Extra abonnement aanvragen en het beste is om deze gewoon op je eigen naam te zetten (en natuurlijk hetzelfde klantnummer als de hoofdgebruiker van het Red Together abonnement, maar dat weet je al wel). Aangezien ze nog minderjarig is!

Aanvragen van een Red Together Extra kan via deze link:
https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/together/abonnement/red63-red-together-extra-2jr/false/?duration... (bij deze link staat Ziggo klant uit, als je ook Ziggo klant bent, zet dit dan wel nog even aan op de site)

Of gewoon via de My Vodafone app van de hoofdgebruiker, die kan onder het kopje TEGOED, de groep uitbreiden. Dat is ook een mogelijkheid en makkelijker.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heb je inmiddels het abonnement kunnen aanvragen @Simmie

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic