Elinewitte07

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

factuuradres

Beste, Ik heb een nieuwe telefoon besteld, maar mijn factuuradres klopt niet. Desondanks heb ik al een bevestiging via de email gekregen van mijn nieuwe contract.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Elinewitte07 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Oeps, dat is niet best. Als het pakket morgen vroeg nog niet is verzonden dan kan je deze nog laten aanpassen. Zie voor meer informatie deze pagina: https://www.vodafone.nl/support/bestelling-en-nummerbehoud/bestelling.shtml#wijzigen

De klantenservice is vanaf 08:00 uur bereikbaar. Ik zou dus morgen heel vroeg bellen en regelen dat ze het niet toezenden. Eventueel zou je nu ook via Twitter of Facebook kunnen kijken of die je kunnen helpen. Maar ik denk dat het toch morgen vroeg bellen zal worden. 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Elinewitte07 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Oeps, dat is niet best. Als het pakket morgen vroeg nog niet is verzonden dan kan je deze nog laten aanpassen. Zie voor meer informatie deze pagina: https://www.vodafone.nl/support/bestelling-en-nummerbehoud/bestelling.shtml#wijzigen

De klantenservice is vanaf 08:00 uur bereikbaar. Ik zou dus morgen heel vroeg bellen en regelen dat ze het niet toezenden. Eventueel zou je nu ook via Twitter of Facebook kunnen kijken of die je kunnen helpen. Maar ik denk dat het toch morgen vroeg bellen zal worden. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Verander aub ook gelijk je factuur adres via de My Vodafone app. Dan heb je dat in ieder geval gelijk gedaan!

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heb je inmiddels al contact gehad met mijn collega's @Elinewitte07?

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Geen reactie, topic gesloten.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic