1
Vraag
2
Reacties
JoostVHoppe

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Iphone 12 pro graphite

Ik heb op 3 november een iphone 12 pro besteld met abonnement. Tot op heden wacht ik er nogsteeds op. Heb meerdere mails gekregen en de laatste mail was dat het eind week 52 geleverd zou worden. Daar zijn we nu al voorbij. Mijn vraag aan Vodafone is wanneer mijn Iphone geleverd gaat worden.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @JoostVHoppe 

Welkom op de community van Vodafone.
Ik kan mij voorstellen dat je het toestel zo snel mogelijk wilt ontvangen. Het beste kun je deze link in de gaten houden voor de levertijden van de iPhone.
Mocht je vragen hebben over de levering, dan mag je hiervoor contact opnemen met mijn collega's via 0800-0560 (particulier) of 0800-0500 (zakelijk) . Je komt dan uit bij mijn collega's van de afdeling Status Order. Zij zijn aanwezig van maandag tot en met vrijdag 08:30 uur tot en met 20:00 uur. 

 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @JoostVHoppe 

Welkom op de community van Vodafone.
Ik kan mij voorstellen dat je het toestel zo snel mogelijk wilt ontvangen. Het beste kun je deze link in de gaten houden voor de levertijden van de iPhone.
Mocht je vragen hebben over de levering, dan mag je hiervoor contact opnemen met mijn collega's via 0800-0560 (particulier) of 0800-0500 (zakelijk) . Je komt dan uit bij mijn collega's van de afdeling Status Order. Zij zijn aanwezig van maandag tot en met vrijdag 08:30 uur tot en met 20:00 uur. 

 

Joost02849

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb 3 november de iphone 12 pro graphite besteld. Na langer dan 2 MAANDEN wachten kreeg ik eindelijk het bericht dat het gisteren geleverd zou worden. Uiteindelijk heb ik de pakketje niet gekregen en hebben jullie en postnl gezegt dat het geannuleerd is. Kunnen jullie mij uitleggen wat de bedoeling hiervan is? Ik heb zo lang gewacht hierop en jullie zeggen dat ik het nu opnieuw moet bestellen. Nee, ik ga niet weer 2 MAANDEN wachten.

SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Hallo @Joost02849 ,

Ik kan je teleurstelling begrijpen, wie wilt 2021 beginnen zonder een frisse telefoon! Je kunt de status van je order via deze pagina controleren.

Telefonisch contact is ook mogelijk via 0800 0560 (zaterdag 08:00 - 18:00). Hopelijk ontvang je hiermee wat meer duidelijkheid.

Maak er ondanks de annulering er een mooi weekend van!

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dat is een flinke teleurstelling @Joost02849! Heb je inmiddels gebeld met mijn collega's en wat gaven zij aan?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic