Johnbu

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Kan ik een extra mobiel abonnement afsluiten?

Ik heb al een abonnement met telefoon en wil nu nog een abonnement met een telefoon afsluiten.

Kan/mag dat? 

Zo ja, krijg ik dan ook een extra korting op het tweede abonnement?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Neem voor deze vragen even contact op met mijn collega's van Verkoop. Zij kunnen met jou alle mogelijkheden en aanbiedingen bespreken. Start hiervoor een chat of bel met 0800-0560 (gratis) @Johnbu. Laat je weten of het gelukt is? 

Bekijk in context

10 Reacties 10
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Dat klinkt goed! Het is zeker mogelijk om een extra abonnement te nemen.

Kan @Cecilia Vodafone iets regelen voor @Johnbu ?

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Beste @Johnbu 
Zoals hier boven aangegeven, je kan zeker een extra abonnement afsluiten met een toestel. Als je nu VodafoneZiggo korting hebt, dan krijg je dit ook op je nieuwe abonnement. 

Ik weet niet wat voor een abonnement je wil, en/of hebt, maar misschien is nu een Vodafone Red Together abonnement een optie? Gewoon even met je mee denken, als je iets anders in gedachten had, ook goed natuurlijk ??

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hoi @Johnbu 
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Leuk dat je een tweede mobiele abonnement bij ons wilt afsluiten. Dit is zeker mogelijk! Fijn om te zien dat @SamsungExpert en @Energieboy al met je aan het meedenken zijn geslagen. Naar aanleiding van het seintje van @SamsungExpert heb ik je een voucher per e-mail toegestuurd. Via deze link kun je het aanbod bekijken en als je via mijn link besteld, dan krijg je zelfs de abonnementen nog voor een iets leukere prijs! Altijd mooi meegenomen! 

Johnbu
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Cecilia Vodafone,

Aan een actie code voor Sim Only, hoe goed bedoelt ook, heb ik niets. Ik wil eind november, als mijn contract bij Tele 2 afloopt, een tweede telefoon met abonnement bij u bestellen. Zoals in mijn eerste post al vermeldt, heb ik al een telefoon met abonnement bij Vodafone (en dus ook, tot eind november bij Tele 2)

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Johnbu wrote:

Cecilia Vodafone,

Aan een actie code voor Sim Only, hoe goed bedoelt ook, heb ik niets. Ik wil eind november, als mijn contract bij Tele 2 afloopt, een tweede telefoon met abonnement bij u bestellen. Zoals in mijn eerste post al vermeldt, heb ik al een telefoon met abonnement bij Vodafone (en dus ook, tot eind november bij Tele 2)

Vodafone kan je deze korting geven. Als je daar niets aan hebt dan is er geen andere korting, anders zouden ze dit ook wel sturen. Uiteraard lastig maar denk dat daar niet veel aan te doen is. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Neem voor deze vragen even contact op met mijn collega's van Verkoop. Zij kunnen met jou alle mogelijkheden en aanbiedingen bespreken. Start hiervoor een chat of bel met 0800-0560 (gratis) @Johnbu. Laat je weten of het gelukt is? 

Johnbu
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ik heb vorige week telefonisch contact gehad met de klantenservice van Vodafone. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ah, super @Johnbu. Zij hebben je een aanbod kunnen doen in combinatie met een toestel? 

Johnbu
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Steven Vodafone, ik word in november teruggebeld over een aanbod voor een abonnement met toestel. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Super @Johnbu! En anders mag je altijd in november bellen met 0800-0560 voor een aanbieding met toestel. Zoals je waarschijnlijk weet gaat Black Friday eraan komen. Of Vodafone dit jaar hier aan mee doet, is (nog) niet bekend.
Misschien is het handig om te wachten tot Black Friday

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic