monique69

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

maand bedrag klopt niet

maand bedrag klopt niet i  het contract

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11837Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @monique69 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

En wat klopt er precies niet? Is het omdat je Ziggo hebt en op je eerste factuur staat geen korting? Of komt het omdat je factuur op een andere datum is begonnen dan dat je contract loopt? Want je eerste factuur is altijd anders dan die daarna. Lees er alles over op deze pagina: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/hulp-bij-je-rekening.shtml

En als het om de VodafoneZiggo combi korting gaat dan kan het kloppen want dat duurt 1 tot 2 weken voor ze een controle hebben uitgevoerd en dan krijg je de korting op je factuur te zien. En anders even bovenstaande pagina even doorlezen. 

Als er nog andere vragen zijn, stel ze gerust. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11837Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @monique69 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

En wat klopt er precies niet? Is het omdat je Ziggo hebt en op je eerste factuur staat geen korting? Of komt het omdat je factuur op een andere datum is begonnen dan dat je contract loopt? Want je eerste factuur is altijd anders dan die daarna. Lees er alles over op deze pagina: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/hulp-bij-je-rekening.shtml

En als het om de VodafoneZiggo combi korting gaat dan kan het kloppen want dat duurt 1 tot 2 weken voor ze een controle hebben uitgevoerd en dan krijg je de korting op je factuur te zien. En anders even bovenstaande pagina even doorlezen. 

Als er nog andere vragen zijn, stel ze gerust. 

monique69
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dank je wel voor je antwoord, hier kan ik mee verder

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic