Gstig

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Nieuw abonnement

Goedendag,

Mijn huidige red essential abonnement loopt op 6 juni 2020 af. Dit abonnement wordt particulier betaald en dit wil ik graag veranderen in een red together abonnement met 2 red together extra abonnementen en ik wil dit graag zakelijk betalen. Hoe regel ik dit?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Ik heb snel de nummers verwijderd. Dat hoeft niet iedereen te zien, natuurlijk 😉

 

Wil je ze me in een privébericht sturen? 🙂 

Bekijk in context

13 Reacties 13
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Gstig 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Haha, wat leuk, je wil omzetten en 2 nieuwe abonnementen er bij hebben. Alleen het idee en hoe, dat zal niet gaan. Je kan wel overstappen van je huidige abonnement naar Red Together en je kan er ook 2 nummers aan toevoegen, maar je kan deze NIET zakelijk maken. Dit omdat Vodafone Zakelijk dit abonnement niet kent. Voor zakelijke abonnementen, kijk op deze pagina: https://www.vodafone.nl/zakelijk/shop/mobiel/abonnement/vergelijken/?icmp=nav-subs-abonnement

Het idee er achter begrijp ik wel en dat kan dus ook zakelijk! Je kan met een zakelijk abonnement ook je data delen maar dan zijn er dus andere abonnementen. Wil je dat, kijk dan op bovenstaande link en zoek daar een abonnement op uit. Wil je dat niet, omdat het dan misschien toch iets duurder maakt, dan zal je particulier moeten blijven en dan kan je wel een Red Together nemen met 2x Red Together Extra abonnementen. 

Je kunt Red Together alleen activeren als de Red Together en Red Together Extra abonnementen onder één contract of klantnummer vallen. Dat betekent dat je mogelijk een contract moet overdragen. Zie hier hoe dat werkt. Ze raden je bij Vodafone aan om daarna contact op te nemen met de klantenservice. Zij helpen je met het omzetten van de contracten naar een Red Together en Red Together Extra. Dit betekent dat de eventueel aanwezige Ziggo korting op één van de abonnementen komt te vervallen. Wel in ruil voor heel veel data. En dan kan je ook de twee nieuwe Red Together Extra abonnementen er bij aansluiten. Maar dit alles is alleen op particulieren basis. 

Klantenservice: 0800 - 020 00 56
Openingstijden: Ma t/m vr 08.00 - 20.00 uur.
Za 09.00 - 18.00 uur

Succes en ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Heb je nog vragen dan hoor ik het wel. 

Gstig
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dank voor je uitgebreide reactie. Ik heb ondertussen  telefonisch contact gehad.



En tijdens dit contact werd me geadviseerd mijn contract eerst over te zetten naar een zakelijke contract en daarna er een Red Together van te maken. Ik heb dus zojuist alle benodigde documenten hiervoor opgestuurd.



Maar nu ik jouw antwoord lees, wil ik dat ik dat niet gedaan had. Verkeerde informatie dus. Balen.



Hoe draai ik die aanvraag nu weer terug?



Groet, G. Stigter

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Gstig 
Welkom op de Vodafone Community. 

Wat ontzettend leuk dat je jouw abonnement bij ons wilt uitbreiden. Ik zie dat @Energieboy je al heeft voorzien van behoorlijk wat handige informatie. Super fijn! Wat betreft het terugdraaien van jouw laatste aanvraag neem ik graag een kijkje achter de schermen. Wil je hiervoor jouw gegevens invullen in jouw Community profiel? Geef je mij hier een seintje zodra je dit hebt ingevuld? En wil je mij ook het bevestigingsnummer van de aanvraag toesturen? 

Gstig
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hallo, ik heb zojuist mijn Community profiel ingevuld, en mijn bevestigingsnummer is 9545849.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Top, bedankt. Ik duik er in! 

 

Voor de duidelijkheid; je wilt dus niet over naar zakelijk. Maar wel (uiteindelijk) over naar red together, heb ik het zo goed voor ogen? 

Gstig
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ja, dat klopt. Ik heb nu wel na het invullen van mijn gegevens al een mail ontvangen met een afbetaling voor mijn telefoon bij mijn vorige abonnement en een mail met een Vodafone vouchercode. Wat moet ik met deze mailtjes en hoe kan ik dus nu over op red together? Alvast onwijs bedankt voor de hulp.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Ik ga de omzetting naar Zakelijk laten annuleren. Hierover krijg je later vandaag bericht. 
Wanneer het annuleren gedaan is, kan je je abonnement overzetten naar een Red Together abonnement. Je hebt als het goed is een link ontvangen met een vouchercode om dit te doen (sorry, deze zou ik je later sturen maar ik was te snel met klikken 😉 ), waarmee je je abonnement dus eventueel kunt aanpassen/aanvragen. 

Je hoort zo snel mogelijk van ons voor wat betreft het annuleren! 

Gstig
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Zeer bedankt voor het annuleren, ik zal wachten tot de annulering gelukt is en dan ga ik het abonnement overzetten. Bedankt.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Allright, de omzetting naar zakelijk is er uit! De mail over de betaling kan je dus ook verwijderen :-). 

Onderstaande kan ik eventueel gelijk voor je aanvragen. Aanvragen per de mail die je ontving met voucher, mag natuurlijk ook. 

Red Together abonnement voor twee jaar met onbeperkt bellen/sms en 200 GB data (deel bundel) incl. de verdubbeling van Ziggo. Dit kost dan € 30,00 per maand, incl. de Ziggo korting.

Red Together Extra abonnement voor twee jaar met onbeperkt bellen/sms en 200 GB data (deel bundel) incl. de verdubbeling van Ziggo. Dit kost dan € 12,50 per maand, incl. de Ziggo korting.

Red Together Extra abonnement voor twee jaar met onbeperkt bellen/sms en 200 GB data (deel bundel) incl. de verdubbeling van Ziggo. Dit kost dan € 12,50 per maand, incl. de Ziggo korting.

De 200 GB databundel kun je dan delen met deze 3 nummers. Bij beide nieuwe nummers krijg je de aansluitkosten van ons cadeau J

Maandelijks ga je dan voor alle nummers € 55,00 per maand betalen.

Ik hoor het graag van je!

Gstig
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Bedankt voor het regelen dat de omzetting is gecanceld. Over het aanvragen had ik nog een vraagje: U zegt dat jullie bij beide nieuwe nummers de aansluitkosten cadeau doen, maar hoe zit het dan met het eventuele nummerbehoud van de twee Red Together Extra abonnementen?

 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Er kan gewoon nummerbehoud bij aangevraagd worden :-).  Zijn de nummers momenteel ondergebracht bij een andere provider of ook bij Vodafone?

Gstig
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dat is fijn dat nummerbehoud kan worden aangevraagd. Het ene nummers is bij Vodafone en het andere bij een andere provider. Zou u dit dan voor mij kunnen regelen aangezien ook deze twee abonnementen ook bijna aflopen.
De nummers zijn:

****
****

Bij voorbaat dank!

 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Ik heb snel de nummers verwijderd. Dat hoeft niet iedereen te zien, natuurlijk 😉

 

Wil je ze me in een privébericht sturen? 🙂 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic