H. Norder

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

nieuwe sim kaart - ik kan het pakketje niet aannemen? wat kan ik doen?

Hallo Lezer,

Ik heb een nieuwe sim only abonnement afgesloten, nu zal deze wel volgende week geleverd gaan worden. Echter ik ben internationaal chauffeur en dus de hele week van huis. Nu is mijn vrouw echter wel thuis, maar de legitimatie waar de order voor bestemd is, is dus niet van haar maar van mijzelf. Zij kan het pakketje dus niet aannemen. Weten jullie hier een oplossing voor??

Met vriendelijke groet, 

Harm Norder.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @H. Norder 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Jeetje, internationaal chauffeur, dat is vast een mooie baan en veel van huis waarschijnlijk. Wat leuk dat je een Sim Only abonnement hebt genomen bij Vodafone en ik kan je melden dat Vodafone daar een oplossing voor heeft. Als je al klant was en een nieuw abonnement hebt genomen, of verlening, dan kan je gewoon doorgaan met je huidige Simkaart. 

Heb je nu een nieuw abonnement gekozen, dus je bent net een nieuwe klant, dan krijg je je Simkaart thuis toegezonden en dan kan je DIT FORMULIER gebruiken om alles aan te laten nemen door je vrouw. Even uitprinten, invullen en dan komt alles goed!

Veel plezier alvast met je Sim Only abonnement en je internationale ritje 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @H. Norder 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Jeetje, internationaal chauffeur, dat is vast een mooie baan en veel van huis waarschijnlijk. Wat leuk dat je een Sim Only abonnement hebt genomen bij Vodafone en ik kan je melden dat Vodafone daar een oplossing voor heeft. Als je al klant was en een nieuw abonnement hebt genomen, of verlening, dan kan je gewoon doorgaan met je huidige Simkaart. 

Heb je nu een nieuw abonnement gekozen, dus je bent net een nieuwe klant, dan krijg je je Simkaart thuis toegezonden en dan kan je DIT FORMULIER gebruiken om alles aan te laten nemen door je vrouw. Even uitprinten, invullen en dan komt alles goed!

Veel plezier alvast met je Sim Only abonnement en je internationale ritje 

H. Norder
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ja hoor, is een best antwoordt, en nee ik ben geen nieuwe klant, maar heb als eigen baas 2 telefoons en vindt het makkelijk om gewoon 2 aparte nummers te hebben, 1 voor mijn prive en de andere voor mijn klanten en opdrachtgever. Maar bedankt in ieder geval voor het antwoordt.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic