Otilia

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

samsung note 20 bestellen

Ik heb een vraag over een bestelling.  Ik heb die nieuwe samsung note 20 ultra besteld maar tot nu toe heb ik geen email gekregen over die bestelling. Is dat wel voltooid of niet?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Otilia 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Begrijpelijk dat je graag wil weten of de bestelling er doorheen is of niet. Dit kan soms iets langer duren door extra controle en/of BKR controle. Zeker als je een toestel neemt dan is er spraken van BKR registratie. 

Wil je meer weten of je bestelling, bekijk dan deze pagina:
https://www.vodafone.nl/support/bestelling-en-nummerbehoud/bestelling.shtml#status

Alvast heel veel plezier met je nieuwe toestel. 

Bekijk in context

7 Reacties 7
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Otilia 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Begrijpelijk dat je graag wil weten of de bestelling er doorheen is of niet. Dit kan soms iets langer duren door extra controle en/of BKR controle. Zeker als je een toestel neemt dan is er spraken van BKR registratie. 

Wil je meer weten of je bestelling, bekijk dan deze pagina:
https://www.vodafone.nl/support/bestelling-en-nummerbehoud/bestelling.shtml#status

Alvast heel veel plezier met je nieuwe toestel. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hoi @Otilia 
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Altijd goed om je bestelling even te dubbelchecken!  Zoals @Energieboy aangeeft kan het soms even wat langer duren als er sprake is van een BKR controle. Heb je inmiddels al wel de bevestiging van de bestelling per e-mail ontvangen? Of heb je in de tussentijd nog contact gehad met één van mijn collega's van de klantenservice? Zo niet, vul dan in je Community profiel al je gegevens in. Dan neem ik met alle liefde een kijkje voor je achter de schermen. 

CFN

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ik ben al 2 dagen aan het bellen mailen en appen hoe het met mn  bestelling zit .. heb tot nu toe alleen track & trace dat het nog niet bij post nl is aangemeld met een brievenbus pakketje .. zie de note doos niet door mn brievenbus passen... hoe waar wat of wanneer   .  Geen idee nog .. op het moment wacht ik via de vodafone app vanaf 10 uur op antwoord het is nu 1600 en hang ik al weer15 min in de wacht .. en al 20 jaar klant .. beetje slecht 

SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Hoi @CFN ,

 

Die Galaxy Note 20 past vast niet in de brievenbus, maar wellicht dat de status via PostNL nog wijzigt. Ik zie wel dat de Galaxy Note 20 Ultra in kleur brons een langere levertijd heeft (geldt niet voor de Galaxy Note 20/Note 20 Ultra in het zwart).

 

Het kan soms drukker zijn dan normaal, waardoor het een stuk langer kan duren voordat je een berichtje terug ontvang via de chat. Je zou het wederom eens kunnen proberen via de chat of telefonisch.

 

Het forum is in het weekend gesloten, moderators zullen pas vanaf maandag weer online zijn. Mocht je dit willen afwachten, vul dan alvast je profielgegevens volledig in.

CFN

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Klopt past zeker niet 🙂 ..maar er was ergens iets fout gegaan .. alles is opgelost en mn note is binnen .. heeft “Angie” geregeld via de app

SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Top, dankjewel voor je terugkoppeling en veel plezier met de Galaxy Note 20 @CFN ?!

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

topic gesloten

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic