deveneyevers

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

telefonische bestelling

hallo, ik ben vandaag door jullie gebeld geworden. ik heb een abbonement laten aanpassen. hiervoor zou ik een bevestigings mail krijgen, maar die heb ik niet gekregen, ik zou zou het vervelend vinden als ik hierdoor mijn toestel niet zou krijgen.

 

ik hoor graag van u,

 

mvg, Deveney evers

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @deveneyevers 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Zou je eens in je My Vodafone app willen kijken of je mail adres klopt? Of kijk even in je spambox en mocht dat niets opleveren, vul dan bij je profielinstellingen alle gegevens in en dan kijkt morgen iemand van Vodafone met je mee. 

Het kan ook zijn dat het iets langer duurt omdat je er een toestel bij hebt genomen en dan moet Vodafone eerst een BKR toetsing doen en dat kan ook iets langer duren. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @deveneyevers 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Zou je eens in je My Vodafone app willen kijken of je mail adres klopt? Of kijk even in je spambox en mocht dat niets opleveren, vul dan bij je profielinstellingen alle gegevens in en dan kijkt morgen iemand van Vodafone met je mee. 

Het kan ook zijn dat het iets langer duurt omdat je er een toestel bij hebt genomen en dan moet Vodafone eerst een BKR toetsing doen en dat kan ook iets langer duren. 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 226Posts
  • 37Oplossingen
  • 90Likes

Hi @deveneyevers, welkom hier!

Heb je nog gekeken naar de tip van @Energieboy ? Heb je inmiddels al een bevestiging binnen?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic