Beantwoord

Telefoon met nr behoud

  • 15 mei 2020
  • 9 reacties
  • 146 keer bekeken

Heb meer mensen dat ze na twee weken besteld te hebben en dit enkel keren opnieuw moest omdat het niet loopt bij Vodafone dat ze na 15 dagen zegen ja kan nog 5-10 werkdagen duren vindt dit maar vreemd allemaal al vast een fijne dag 

icon

Beste antwoord door Energieboy 15 mei 2020, 16:12

Gedaan maar ze wijzen allemaal naar elkaar toe en verbieden je niet door naar wie je wel moet

Verdorie, wat een gedoe toch.
Als je informatie hebt ingevuld dan zal er iemand van Vodafone langs komen en je helpen. Ik ben alleen bang dat dit pas maandag zal zijn omdat ze hier op de Community in het weekend niet werken. Anders zou je nog eventueel een privé bericht kunnen sturen via Facebook  of Twitter. Ze beantwoorden dan je bericht op volgorde van binnenkomst. Wie weet hebben die wel sneller antwoord voor je?!

Ja, van zoiets baal ik ook wel hoor. En dan ben ik ook maar gewoon een klant, maar bedrijven moeten gewoon goed met hun klanten omgaan. 

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +22

Hoi @Bloodstinger 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat een vervelende manier om kennis te maken met deze Community. Heb je een abonnement aangevraagd met nummerbehoud en dat gaat dus niet goed? Heeft je andere provider al wel aangegeven dat ze weten dat je gaat overstappen? Of gaat het ergens anders over?

Er zijn hier Vodafone medewerkers aanwezig die je waarschijnlijk kunnen helpen, mits er al een onderzoek loopt, want dan is er al een afdeling voor je bezig. Maar voor het geval dat, zou je bij je profiel instellingen je postcode / huisnummer, geboortedatum, telefoonnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN in willen vullen. Die informatie kan alleen ingezien worden door een Vodafone medewerker en die kan dan gelijk voor je kijken wat er aan de hand is en hier antwoord geven.

Succes in ieder geval en hoop dat ze het snel voor je kunnen oplossen.

Gedaan maar ze wijzen allemaal naar elkaar toe en verbieden je niet door naar wie je wel moet

Reputatie 7
Badge +22

Gedaan maar ze wijzen allemaal naar elkaar toe en verbieden je niet door naar wie je wel moet

Verdorie, wat een gedoe toch.
Als je informatie hebt ingevuld dan zal er iemand van Vodafone langs komen en je helpen. Ik ben alleen bang dat dit pas maandag zal zijn omdat ze hier op de Community in het weekend niet werken. Anders zou je nog eventueel een privé bericht kunnen sturen via Facebook  of Twitter. Ze beantwoorden dan je bericht op volgorde van binnenkomst. Wie weet hebben die wel sneller antwoord voor je?!

Ja, van zoiets baal ik ook wel hoor. En dan ben ik ook maar gewoon een klant, maar bedrijven moeten gewoon goed met hun klanten omgaan. 

Ja gaat wss gewoon weer voor de tweede keer twee weken duren is toch wel knap dat het zo lang duurt 

Hey @Bloodstinger . Welkom hier! 

Ik heb meteen je gegevens erbij gepakt om te kijken wat er aan de hand is en wat ik zoal kan vinden. Gaat het om een abonnement dat bij ons aangevraagd is met nummerbehoud van het nummer dat in je profiel staat? 

Op dit moment kan ik je nog niet vinden in de systemen, waardoor ik ook niet echt een antwoord voor je heb. 

Zou je iets meer informatie kunnen geven over de situatie? Wat heb je precies gedaan, wat is er gebeurd en waar gaat het fout? Mocht je iets van een ordernummer of klantnummer hebben, mag je me dit in een privébericht sturen :-). 

Zelfs na 2.5 uur bellen werdt meerde maals de horn er opgehangen en anders wel gezegd ja nu zijn ze naar huis we zijn nu bijna een maand verder maar nog steeds niets verder en blijkbaar kan niemand bij Vodafone dit oplossen ben echt verbaasd dat ze a zo behandeling en niet kunnen helpen blijkbaar zelfs me klanten nr opgegeven van huidige provider ik hen nu zo 8 Contracten in me mail 13 sms voor nummer behoud tig annuleren emails en enige wat klantenservice zegt ja kan hem opnieuw bestellen 

Gedaan maar ze wijzen allemaal naar elkaar toe en verbieden je niet door naar wie je wel moet

Verdorie, wat een gedoe toch.
Als je informatie hebt ingevuld dan zal er iemand van Vodafone langs komen en je helpen. Ik ben alleen bang dat dit pas maandag zal zijn omdat ze hier op de Community in het weekend niet werken. Anders zou je nog eventueel een privé bericht kunnen sturen via Facebook  of Twitter. Ze beantwoorden dan je bericht op volgorde van binnenkomst. Wie weet hebben die wel sneller antwoord voor je?!

Ja, van zoiets baal ik ook wel hoor. En dan ben ik ook maar gewoon een klant, maar bedrijven moeten gewoon goed met hun klanten omgaan. 

Nee niet echt snel 

Reputatie 1
Badge +2

Hey @Bloodstinger . Welkom hier! 

Ik heb meteen je gegevens erbij gepakt om te kijken wat er aan de hand is en wat ik zoal kan vinden. Gaat het om een abonnement dat bij ons aangevraagd is met nummerbehoud van het nummer dat in je profiel staat? 

Op dit moment kan ik je nog niet vinden in de systemen, waardoor ik ook niet echt een antwoord voor je heb. 

Zou je iets meer informatie kunnen geven over de situatie? Wat heb je precies gedaan, wat is er gebeurd en waar gaat het fout? Mocht je iets van een ordernummer of klantnummer hebben, mag je me dit in een privébericht sturen 🙂

Waarom heb je 8 dagen geleden hier niet op gereageerd? Iemand van Vodafone biedt je hier de hulp aan om het via 1 centrale plek aan te pakken. Als het zo mis blijft lopen, kun je het beter via 1 centrale plek doen dan elke keer weer een ander aan de telefoon krijgen :)

Ik heb toen de medewerk dm gestuurd die hier in de post om vroeg en waarom ik het op meer plekken probeer is ik over heen verwezen wordt of door geschakelde naar mensen die niet kunnen helpen. Jja is met nr behoud van me nummer maar met een andere emailadres omdat ik via fb een account moest maken 

Reageer