CJvanRossem

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Terugbetaling geannuleerde bestelling

Op 8 augustus bestelde ik een abonnement met telefoon. Dat ging niet goed. De bestelling is door jullie geannuleerd. Na contact met een medewerker werd het mij duidelijk (ik had een dubbel account en daardoor een verkeerd overzicht op mijn abonnement). Inmiddels is dit verholpen. De medewerker vertelde mij dat ik binnen vijf of tien werkdagen mijn geld kreeg teruggestort. Helaas heb ik dit bedrag nog niet terug (€ 917,69).  Het is vandaag dag tien, ik wil graag weten waarom het geld nog niet terug is.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Hoi @CJvanRossem ,

 

Hartelijk welkom op het Vodafone forum!

 

Je kunt het beste toch even contact opnemen met de klantenservice, het forum is namelijk in het weekend gesloten en moderators zijn hier alleen doordeweeks aanwezig. Over het algemeen ontvang je het bedrag binnen 14 werkdagen op je rekening.  Je kunt telefonisch of via de chat contact opnemen met de klantenservice, daar wordt je graag verder geholpen!

 

Vriendelijke groet,

Bekijk in context

6 Reacties 6
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Hoi @CJvanRossem ,

 

Hartelijk welkom op het Vodafone forum!

 

Je kunt het beste toch even contact opnemen met de klantenservice, het forum is namelijk in het weekend gesloten en moderators zijn hier alleen doordeweeks aanwezig. Over het algemeen ontvang je het bedrag binnen 14 werkdagen op je rekening.  Je kunt telefonisch of via de chat contact opnemen met de klantenservice, daar wordt je graag verder geholpen!

 

Vriendelijke groet,

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @CJvanRossem . 

Ik kan me goed voorstellen dat je wilt weten waar je aan toe bent! Op dit moment kan ik niets voor je doen, want ik heb geen idee wie je bent. Heb je al contact met ons gehad en is er meer duidelijk, of wil je dat ik er nog voor je induik? Mocht dit laatste het geval zijn, vul je gegevens dan in op je profiel zodat ik je kan vinden in de systemen :-). 

CJvanRossem
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Inmiddels heb ik meerdere gegevens in mijn profiel ingevoerd. Ik wil heel graag weten hoe lang ik nog op mijn geld moet wachten. Ik wil dus graag dat je er in duikt.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Ik heb nu niet de gegevens die ik nodig heb. Wil je mij anders even een privebericht sturen met het klantnummer/telefoonnummer waarover het gaat? 🙂 

CJvanRossem
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hoe stuur ik een privébericht?

CJvanRossem
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Privébericht is gestuurd.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic