snobel

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

verlenging

Er is vanavond al 2 x geprobeerd abbo te verlengen maar ik had dit nummer eigenlijk al opgezegd en nou voor tweede keer geannuleerd

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @snobel 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Je hebt je abonnement eigenlijk al opgezegd en nu wil je toch verlengen en dat lukt niet? Het lijkt me dan het beste om, als je vandaag dit wil regelen, langs een Vodafone winkel te gaan. En anders vanaf morgen ochtend 08:00 uur de klantenservice te contacten en te vragen of ze je kunnen helpen. 

Het lijkt me logisch als je al hebt opgezegd dat je dan niet meer kan verlengen. Je staat dan in het systeem om op te zeggen. Maar iemand van Vodafone zou je daar wel mee moeten kunnen helpen. Dus morgen ochtend gelijk bellen en dan komt het in orde en anders hier wachten tot iemand van Vodafone je komt helpen, maar dat zal later zijn op de dag. Wil je dat, vul dan bij je profielinstellingen alle gegevens in die gevraagde worden. 

Dus je kan zelf kiezen wat je doet, laat hier nog even weten wat je doet, of hebt gedaan ??

Bekijk in context

8 Reacties 8
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @snobel 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Je hebt je abonnement eigenlijk al opgezegd en nu wil je toch verlengen en dat lukt niet? Het lijkt me dan het beste om, als je vandaag dit wil regelen, langs een Vodafone winkel te gaan. En anders vanaf morgen ochtend 08:00 uur de klantenservice te contacten en te vragen of ze je kunnen helpen. 

Het lijkt me logisch als je al hebt opgezegd dat je dan niet meer kan verlengen. Je staat dan in het systeem om op te zeggen. Maar iemand van Vodafone zou je daar wel mee moeten kunnen helpen. Dus morgen ochtend gelijk bellen en dan komt het in orde en anders hier wachten tot iemand van Vodafone je komt helpen, maar dat zal later zijn op de dag. Wil je dat, vul dan bij je profielinstellingen alle gegevens in die gevraagde worden. 

Dus je kan zelf kiezen wat je doet, laat hier nog even weten wat je doet, of hebt gedaan ??

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 876Oplossingen
  • 1030Likes

Goedemiddag @snobel 

Wat leuk dat je toch bij ons wilt blijven! Uit je bericht begrijp ik dat er op dit moment een opzegging in het systeem staat voor je abonnement. Op het moment dat er een opzegging in het systeem staat dan valt een nieuwe order, in dit geval een verlening, uit. 

In het weekend zijn we op dit kanaal niet aanwezig, dus vandaar dat je eerder nog niet een reactie hebt ontvangen van ons. Heb je na de tip van @Energieboy al contact gehad met één van mijn collega's? Zo niet, dan hoor ik het graag! Wil je jouw gegevens hiervoor aanvullen in je profiel en mij een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan kijk ik graag met je mee. 

Ladynieman1

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb afgelopen zondag mijn abonnement verlengd bij jullie en deze zou in moeten gaan per 13 juli maar ik heb nog steeds dezelfde data tot mijn beschikking. Wanneer wordt dit aangepast.  In mijn nieuwe contract staat dat ik 10gb tot mijn beschikking krijg. Mijn oude contract loopt tot 14 oktober 2020.

 

Met vriendelijke groet, 

Ron Nieman 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Ladynieman1 . Welkom hier!

Dat zou ik voor je moeten nakijken ^^. Kan je je profiel aanvullen met je persoonlijke gegevens? Dan duik ik er voor je in 🙂 

Ladynieman1

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wat moet ik in mijn profiel aanvullen dan?

BvanWijk

Stamgast
  • 75Posts
  • 0Oplossingen
  • 29Likes

@Ladynieman1 Je klantnummer en je adres gegevens

Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Ladynieman1 wrote:

Wat moet ik in mijn profiel aanvullen dan?

Hi @Ladynieman1 
Dat heb ik in het begin al aangegeven!
Vul je profielinstellingen in met de gegevens die Vodafone je vraagt. Wat moet je invullen, hoe en waar? Lees dan deze topic even voor meer uitleg. 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Zonder gegevens kan ik weinig, @Ladynieman1 . Ik heb namelijk geen idee wie je bent en we hebben nogal wat klanten ;-). Zien we je snel terug met een ingevuld profiel? 🙂 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic