Johanus

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Verlenging

Ik heb mijn atonement verlengt met een simonly op 18-07-2020 deze zou opgestuurd worden het is nu 08-08-2020 maar nog niets gehoord of gezien hoe kan dat .

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11837Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @Johanus 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Het is eigenlijk vrij simpel en kort wat ik je voor antwoord kan geven. Omdat je je contract hebt laten verlengen krijg je geen nieuwe SIMkaart en gaat je huidige SIMkaart gewoon door. Het is alleen een abonnement wissel en verder niet.

Dus je merkt er niet zoveel van dan alleen dat je andere data ziet of in ieder geval een ander maand bedrag 

Bekijk in context

2 Reacties 2
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Hi @Johanus ,

 

Welkom op het Vodafone forum!

 

Je geeft aan dat je een verlenging hebt gedaan en dat er een nieuwe simkaart zou zijn opgestuurd? Volgens mij kun je gewoon gebruik maken van de huidige simkaart als je al klant bent bij Vodafone en verlengt. Of heb je een abonnement met toestel afgesloten?

 

Wat je kunt doen is even je profiel invullen met gegevens, dan kan een moderator eventueel kijken wat er aan de hand is. Mocht je liever willen bellen of chatten, klik dan hier.

 

Vriendelijke groet,

Energieboy
Expert
Expert
  • 11837Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @Johanus 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Het is eigenlijk vrij simpel en kort wat ik je voor antwoord kan geven. Omdat je je contract hebt laten verlengen krijg je geen nieuwe SIMkaart en gaat je huidige SIMkaart gewoon door. Het is alleen een abonnement wissel en verder niet.

Dus je merkt er niet zoveel van dan alleen dat je andere data ziet of in ieder geval een ander maand bedrag 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic