Goldenboywonder

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone Red Together extra abonnement toevoegen

Beste V

ik wil een extra nr/abonnement aan mijn bestaande Red Together extra toevoegen. Dat kan niet in ‘mijn vodafone’ (why not?). Ik vond op dit forum een link, maar dat wordt er vanuit gegaan dat ik een nieuw red extra together abonnement wil afsluiten (?) 

 

De vraag is dus: WAAR kan ik een extra nummer/abonnement toevoegen aan mijn BESTAANDE Red Together Extra?

 

tnx

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Leuk dat je een kijkje neemt op de Vodafone Community @Goldenboywonder 
Welkom!

Het is zeker mogelijk om je bestaande Red Together abonnement uit te breiden. Indien je een nieuw nummer/abonnement wilt afsluiten dan kan dat via de website. Mijn tip is om dit via de klantenservice (facebook,chat of 0800-0094) te regelen. Hierdoor komt het nummer/abonnement op hetzelfde klantnummer terecht en daardoor ook in te zien in het zelfde My Vodafone account. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Goldenboywonder 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Via onderstaande link kan je een extra abonnement aanvragen:
https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/together/abonnement/red61-red-together-2jr/true/?duration=2

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Leuk dat je een kijkje neemt op de Vodafone Community @Goldenboywonder 
Welkom!

Het is zeker mogelijk om je bestaande Red Together abonnement uit te breiden. Indien je een nieuw nummer/abonnement wilt afsluiten dan kan dat via de website. Mijn tip is om dit via de klantenservice (facebook,chat of 0800-0094) te regelen. Hierdoor komt het nummer/abonnement op hetzelfde klantnummer terecht en daardoor ook in te zien in het zelfde My Vodafone account. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic