1
Vraag
2
Reacties
Ruud503

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wanneer ontvang ik mijn telefoon?

Heb bij vodafone een pre order gedaan voor de nieuwe samsung Galaxy ultra s20 deze komen 13 maart in de winkels maar waneer worden ze dan opgestuurd zodat ik een idee krijg waneer ik deze kan verwachten. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Ruud503 wrote:

Je informatie klopt inderdaad maar dacht misschien heeft iemand ervaring met pre- order bij vodafone zodat ik enig idee heb waneer ik mijn mobiel kan verwachten.

Het ligt maar net aan de drukte en op welke plek je staat met versturen.
Soms duurt het lang en soms zijn mensen op deze dag direct blij omdat ze hem binnen hebben 🙂

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Ruud503 
De leveringen zijn gepland vanaf 13 maart. Na je bestelling ontvang je concrete informatie over de levertijd van je toestel. Bij verlengingen sturen we je een e-mail zodra de bestelling is verstuurd. Je ontvangt daarbij een Track & Trace nummer om de status van de bestelling na te kijken. Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. 

Lees voor meer info:
https://forum.vodafone.nl/vodafone-nieuws-57/de-samsung-galaxy-s20-s20-en-de-s20-ultra-zijn-er-30063...

Alvast veel plezier met je nieuwe toestel!

Ruud503
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Je informatie klopt inderdaad maar dacht misschien heeft iemand ervaring met pre- order bij vodafone zodat ik enig idee heb waneer ik mijn mobiel kan verwachten.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Ruud503 wrote:

Je informatie klopt inderdaad maar dacht misschien heeft iemand ervaring met pre- order bij vodafone zodat ik enig idee heb waneer ik mijn mobiel kan verwachten.

Het ligt maar net aan de drukte en op welke plek je staat met versturen.
Soms duurt het lang en soms zijn mensen op deze dag direct blij omdat ze hem binnen hebben 🙂

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heb je hier nog vragen over @Ruud503? Het klopt namelijk wat @Energieboy aangeeft. Bestellingen worden op volgorde uitgestuurd.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic