Beantwoord

wat betekent geannuleerd

• 5 mei 2020
  • 8 reacties
  • 163 keer bekeken

Ik heb een nieuwe bestelling geplaatst. En met je orde nummer kan je kijken hoever het is.

icon

Beste antwoord door Lycke Vodafone 6 mei 2020, 14:03

Ik heb zojuist te horen gekregen dat de bestelling geannuleerd was omdat er iets in het systeem stond dat deze in de weg stond. Wel geeft hij aan dat er inmiddels een nieuwe order geplaatst is en deze succesvol is. Je hebt inmiddels ook een nieuw ordernummer, als het goed is! 

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 2
Badge +3

Dat je bestelling niet door gaat

Kijk

Reputatie 7
Badge +22

Hoi @Loubna 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Mooie informatie van de vorige spreker maar ik neem aan dat je wel weet wat geannuleerd betekent. Als je dit vanuit Vodafone hebt ontvangen dan kan het zijn dat de BKR registratie niet goed is geweest of dat er misschien informatie niet klopt dat is ingevuld (kan natuurlijk per ongelijk iets verkeerd te hebben ingevuld). 

Je kan het best contact nemen met de klantenservice van Vodafone en die kunnen je vertellen wat en waarom. 

Hey @Loubna . Het lijkt er inderdaad op dat de bestelling afgezegd is. Heb je inmiddels meer informatie, of kan ik nog het een en ander voor je uitzoeken? :-) 

Hey @Loubna . Het lijkt er inderdaad op dat de bestelling afgezegd is. Heb je inmiddels meer informatie, of kan ik nog het een en ander voor je uitzoeken? :-) 

Ja heel graag want had het telefonisch 

Gedaan  en ben er al vanaf 28april mee bezig en word elke keer van kasje naar de muur verwezen.

Bestelling

Ordernummer: 314853881. Dat is mijn orde nummer die ik binnen kreeg via sms.

Duik ik er voor je in :-). 

Wil je je postcode, huisnummer, telefoonnummer, geboortedatum en laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel zetten? 

Duik ik er voor je in :-). 

Wil je je postcode, huisnummer, telefoonnummer, geboortedatum en laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel zetten? 

Ik heb de info aangevuld

Ik heb zojuist te horen gekregen dat de bestelling geannuleerd was omdat er iets in het systeem stond dat deze in de weg stond. Wel geeft hij aan dat er inmiddels een nieuwe order geplaatst is en deze succesvol is. Je hebt inmiddels ook een nieuw ordernummer, als het goed is! 

Hoi Lycke,

Ja klopt als het goed is is het nu opgelost eindelijk. Je bent super bedankt voor je inzet en en je hulp dank je wel.

Goede service 👌