Weerz

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

10GB Buitenland met Vodafone Red en Ziggo

Hoi,
Ik heb een vraag over internet in de EU i.c.m. met mijn abonnement(RED) en verdubbelaar van Ziggo. Hierdoor mag/kan ik 20GB totaal gebruiken in NL, maar totaal 10GB in de EU met de regels die daarvoor zijn.
Hoe kan ik inzien wat tijdens de vakantie aan dataverkeer is gebruikt buiten NL?

Alvast dank!

Gr,
Weerz

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi
Welkom op de klanten helpt klanten community van Vodafone.
Mij heb zelf “nog” geen abonnement dus ik kan je niet vertellen of je dit in je My Vodafone kan inzien, net zoals bij mijn oude provider in een app. Maar als ik deze pagina lees dat merk ik op dat het volgens mij wel mogelijk is.
Kijk maar eens op dese pagina: https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/je-dataverbruik-onder-controle.shtml

Laat even weten of dit is wat je zoekt en of het werkt. Fijne vakantie!

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi
Welkom op de klanten helpt klanten community van Vodafone.
Mij heb zelf “nog” geen abonnement dus ik kan je niet vertellen of je dit in je My Vodafone kan inzien, net zoals bij mijn oude provider in een app. Maar als ik deze pagina lees dat merk ik op dat het volgens mij wel mogelijk is.
Kijk maar eens op dese pagina: https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/je-dataverbruik-onder-controle.shtml

Laat even weten of dit is wat je zoekt en of het werkt. Fijne vakantie!
Weerz
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Hoi ,

Dank, het is nog even wachten tot hetzover is.
Het is het helemaal, zou deels kunnen werken en je het bijhoudt zelf maar voorzie ik nog andere uitdagingen.


De volgende vragen/uitdagingen die ik zie:
- Je kan voor veiligheid de "beperkt internet" aanzetten, wordt die actief voor mij als de 10GB in de EU op zijn of als mijn totale 20Gb op zijn?
- Als ik extra internet middels blox aanschaf voor de EU, hoe gaat dat als ik nog 10GB over heb?

Wellicht is het er nog niet en kan dit een suggestie/verbetering zijn voor Vodafone.
Immers leggen ze als organisatie de MAX in EU op van 10GB(in mijn geval) en mag ik totaal 20GB gebruiken per maand. Het zou dan helpen als je weet hoeveel je verbruikt in de EU(niet NL) en wat dit voor mij als abonnementhouder betekent.

Dank voor de hulp!
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi ,
Goede vragen, al zeg ik het zelf. Op dit vragen heb ik geen antwoord en het lijkt me dan ook het beste dat je via My Vodafone een chat begint met deze vragen. Daar kunnen ze je prima helpen met het antwoord en als je deze hebt, wil je deze dan met ons allemaal delen hier op de Community?
Overigens, bellen met de klantenservice kan natuurlijk ook of via Twitter en/of Facebook via een prive berichtje!
Succes, laat het nog even weten 😄
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Weerz ,
Is het allemaal goed gegaan met actieveren en/of omzetten?
Fijn dat we je hier hebben kunnen helpen!
Weerz
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Zekers, dit was het antw:

Ik zie twee resterende vragen, ik zal mijn antwoorden eronder zetten:

- Je kan voor veiligheid de "beperkt internet" aanzetten, wordt die actief voor mij als de 10GB in de EU op zijn of als mijn totale 20Gb op zijn?

De BloX Beperkt Internet gaat aan zodra je normaal zou moeten betalen bij abonnementen afgesloten vanaf 1 juni 2017. Zie ook http://voda.fo/ne/kvmu2.

- Als ik extra internet middels BloX aanschaf voor de EU, hoe gaat dat als ik nog 10GB over heb?

Je gebruikt in dat geval de MB's van de BloX voor in de EU.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic