Koordirigent

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

belverbinding slecht van Duitland naar Nederland

Door de corona werk ik nu thuis. ik woon in Duitsland en werk nu in Nederland. Mijn belverbinding is dusdanig slecht dat ik zo niet werken kan. tijdens het bellen valt de verbinding zo maar weg en kan ik daarna geen verbinding meer krijgen. Hoe dit op te lossen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Hi @Koordirigent ,

Welkom op het Vodafone forum.

Naar aanleiding van je vraag vond ik dit handige topic met tips en tricks om je verbinding tijdens het bellen te verbeteren.

Dankzij WiFi en 4G technologie is de verbinding tijdens het bellen van hoge kwaliteit.

Bekijk in context

2 Reacties 2
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Hi @Koordirigent ,

Welkom op het Vodafone forum.

Naar aanleiding van je vraag vond ik dit handige topic met tips en tricks om je verbinding tijdens het bellen te verbeteren.

Dankzij WiFi en 4G technologie is de verbinding tijdens het bellen van hoge kwaliteit.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Koordirigent 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Even een gekke vraag misschien, maar heb je een Nederlands abonnement of een Duits abonnement? Als je een Duits abonnement hebt dan kan je het beste contact opnemen met Vodafone Duitsland, je eigen provider. Die moeten dan uitzoeken wat er aan de hand is en zorgen dat jij goed bereik krijgt. Desnoods je opnieuw aanmelden op het Nederlandse netwerk. 

En anders zou je eens kunnen kijken op deze pagina, deze zal er ongetwijfeld ook voor mensen zijn vanuit Duitsland. Maar dan heb je een kleine indicatie wat wij hier melden aan klanten. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic