Gerheuts

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

databundel - hoeveel heb ik nou precies?

Ik krijg een sms met de opmerking dat ik 80% van mijn bundel van 3GB heb verbruikt, maar dat ik nog 3GB aan dubbele data heb. In de MyVodafone app staat dat ik in zoveel komma zoveel van 6GB heb verbruikt. Hoe groot is mijn bundel nu in totaal?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Gerheuts 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Je zegt in het buitenland te zijn, tenminste, je zet de vraag bij topic buitenland. Dan kan ik alleen maar zeggen dat die data niet in je My Vodafone staat. Dat is altijd al een ding geweest. Dus de data die je nu in het buitenland hebt gebruikt, gaat niet van die bundel af. 

Hoeveel je in het buitenland mag gebruiken, lees je hier:
https://www.vodafone.nl/abonnement/sim-only/redelijk-gebruik

Zoek het juiste abonnement en lees hoeveel je mag gebruiken in het buitenland. Let nu wel op dat je niet teveel gebruikt anders heb je straks een flinke rekening!!

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Gerheuts 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Je zegt in het buitenland te zijn, tenminste, je zet de vraag bij topic buitenland. Dan kan ik alleen maar zeggen dat die data niet in je My Vodafone staat. Dat is altijd al een ding geweest. Dus de data die je nu in het buitenland hebt gebruikt, gaat niet van die bundel af. 

Hoeveel je in het buitenland mag gebruiken, lees je hier:
https://www.vodafone.nl/abonnement/sim-only/redelijk-gebruik

Zoek het juiste abonnement en lees hoeveel je mag gebruiken in het buitenland. Let nu wel op dat je niet teveel gebruikt anders heb je straks een flinke rekening!!

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Gerheuts . Welkom hier!

Heb je inmiddels de informatie gevonden die je zocht? 🙂

Gerheuts
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik ben inderdaad nu op vakantie in het buitenland, maar ik kon helaas zo snel geen andere plek vinden om vraag onder te brengen. De afgelopen vier maanden ben ik in Nederland geweest, dus de fair use plolicy waar ik heen verwezen ben, is niet op mij van toepassing. (als ik het goed lees tenminste). Wel blijft de vraag overeind waarom de mail aangeeft dat ik nog 2 GB aan dubbele data over heb, terwijl de app spreekt van 6GB aan totale hoeveelheid beschikbare data. En dat bevreemdt mij toch wel.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Gerheuts . 
Je zegt “Ik krijg een sms met de opmerking dat ik 80% van mijn bundel van 3GB heb verbruikt, maar dat ik nog 3GB aan dubbele data heb. In de MyVodafone app staat dat ik in zoveel komma zoveel van 6GB heb verbruikt”

Als je 80% van de 3GB hebt gebruikt en daarna nog 3GB aan dubbele data over hebt, is dat redelijk duidelijk toch? In de MyVodafone staat”zoveel komme zoveel”(hoeveel? ) van de 6GB verbruikt. Ook dat klinkt logisch vooralsnog. Waar loop je dan nu precies vast? 

 

Toevoeging; de dubbele data is dus niet te gebruiken in het buitenland, zoals je op de link van EnergieBoy kunt zien. 

Gerheuts
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

“Als je 80% van de 3GB hebt gebruikt en daarna nog 3GB aan dubbele data over hebt, is dat redelijk duidelijk toch?” Dat leek mij ook logisch, maar als je leest wat ik schrijf, dan staat er dat ik bijna 3GB verbruikt heb, en dan nog 2 (TWEE, geen DRIE) aan dubbele data heb.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic