Jaydenpol

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik wil met iemand uit Schotland sms’en. Maar ik kan nergens vinden of dat kan of niet. Help!

ik wil met iemand uit Schotland sms’en. Maar ik zie nergens op de website Schotland staan.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Jaydenpol
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Je kunt vanuit Nederland altijd sms'jes sturen naar het buitenland. Als je een sms stuurt naar een buitenlands telefoonnummer, wordt het tarief bepaald door de zone waar dat telefoonnummer vandaan komt.

Tip: zorg ervoor dat de telefoonnummers in je telefoon opgeslagen staan met de juiste landcode, zodat je ook vanuit het buitenland makkelijk kunt sms'en. Het nummer 0612345678 wordt dan 0031612345678 of +31612345678.

Gebruik je een abonnement dat kost een sms 0,25 euro per sms. Voor meer regels en kosten, zie deze pagina.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Jaydenpol
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Je kunt vanuit Nederland altijd sms'jes sturen naar het buitenland. Als je een sms stuurt naar een buitenlands telefoonnummer, wordt het tarief bepaald door de zone waar dat telefoonnummer vandaan komt.

Tip: zorg ervoor dat de telefoonnummers in je telefoon opgeslagen staan met de juiste landcode, zodat je ook vanuit het buitenland makkelijk kunt sms'en. Het nummer 0612345678 wordt dan 0031612345678 of +31612345678.

Gebruik je een abonnement dat kost een sms 0,25 euro per sms. Voor meer regels en kosten, zie deze pagina.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Jaydenpol ben je inmiddels geholpen met het antwoord?

Mocht het antwoord hier zijn gegeven het juiste antwoord zijn, laat het weten via Best Antwoord.
Je hebt er andere Community klanten ook mee, bedankt!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic