Marcel_A

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Internet voor het buitenland

Beste mede-forrumers
 
Ik zoek een Internetbuitenlandbundel .
Aangezien dat ik voor 95% in het buitenland zit en ik de kosten voor me zelf wil beperken .
Ben zelf internationaal chauffeur en veel van huis  .
Een zakelijk abbo krijg ik niet omdat ik geen bedrijf heb en geen KVKnummer .
 
Grz -= Marcel_A =- 
5 Reacties 5
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Marcel_A schreef:
Beste mede-forrumers

Ik zoek een Internetbuitenlandbundel .
Aangezien dat ik voor 95% in het buitenland zit en ik de kosten voor me zelf wil beperken .
Ben zelf internationaal chauffeur en veel van huis .
Een zakelijk abbo krijg ik niet omdat ik geen bedrijf heb en geen KVKnummer .

Grz -= Marcel_A =-
Heey Marcel, welkom op het Vodafone forum. Kun je aangeven hoeveel je van internet gebruik maakt in het buitenland ? Zodat we eens kunnen kijken wat voor jou de beste oplossing zou zijn 🙂
Marcel_A
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nou heb zo wie zo het internet meestal aanstaan omdat ik mails met bijlage's van het forum waar ik admin van ben kan krijgen .
Ook is het geval dat ik vaak de werkopdrachten via de mail krijg en dan zitten er 3 tot 4 bijlages bij die ik moet ophalen .
Plus ik gebruik veel de navigatie en foursqaure vindt ik namelijk goede programma's die het op de weg gemakkelijk maken dan ook nog flistmeister die vaak de flitsers van te voren verraden omdat het transport meestal wel onder druk staat van tijd .
 
dus met andere worden heb ik hem eigenlijk altijd aanstaan .
Toen ik nog passport had kon ik met de internet bundel toe komen .weet alleen niet meer hoeveel gig ik aan internetbundel had .
Maar moet er bij zeggen dat ik toen een zakelijkabbo had omdat ik 95% in het buitenland zat 
 
Grz -= Marcel_A =- 
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hoihoi,

Sorry voor de late reactie, maar misschien is een op Reis Pakket iets voor jou?
Dat is een pakket dat meeloopt tot het einde van je contract.
Je betaalt €15 per maand dan krijg je 100 + 100 minuten om te bellen. Ene is voor uitgaand en andere voor ontvangen. Bovendien kun je dan onbeperkt smsen en je krijgt 200mb.

Dit pakket is alleen geldig in de voordeellanden.

Check even de volgende link voor de voorwaarden. Klik daarvoor op de + bij meer informatie 🙂

http://www.vodafone.nl/mobiel_bellen/abonnementen/voordeelpakketten/
Marcel_A
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Sorry van mijn kant dat ik ook zo laat reageer .
Maar dat wat jij voorsteld geldt dat voor het buitenland want zoals ik al eerder schreef zit ik voor 95% in het buitenland omdat internationaal chauffeur ben .
 
Grz -= Marcel =-
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hé Marcel,

Dit is juist een bundel voor het buitenland. Ik weet niet in welke landen je allemaal rondrijd, maar kijk even naar de voordeellanden via de link van Arina. Daar kun je precies zien in welke landen deze bundel gebruikt kan worden.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic