Rudy1955

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Japan

Werkt mijn iPhone 5s model A1457 in Japan?
3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi ,
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.


Alles over EU gebruik en gebruik in Japan is op deze topic te lezen:
https://forum.vodafone.nl/t5/Buitenland/In-de-EU-net-zo-mobiel-als-thuis-Veelgestelde-vragen/td-p/28...

Ik heb zojuist contact gehad met de klantenservice van Vodafone en die melden mij dat het mogelijk is om je iPhone 5S te gebruiken in Japan. Dat is toch eens mooi nieuws 😉 - Echter, ik kreef ook gelijk het advies mee om je te vertellen dat er hoge kosten aan zitten met bellen en internetten. Sluit daarom wel een voordeelbundel of om hoge kosten te voorkomen. De beste optie is de Wereldbundel. Zie ook mijn eerste link, alles over bellen EU en daar buiten!

TIP: Om je te beschermen tegen hoge kosten zit er standaard een limiet op het gebruik van data in het buitenland.
Als je voor € 60,50 data verbruikt hebt op je telefoon is de datalimiet bereikt en kun je niet meer internetten.
Meer informatie over datalimiet.

In ieder geval veel plezier alvast gewenst 😄
Fijne vakantie! Heb je nog vragen, stel ze gerust of bel de klantenservice!
Rudy1955
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Bedankt voor je antwoord. Ik denk dat ik echter gebruik ga maken van pocket wifi. Dat schijnt beter te zijn, zegt men.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Dat is ook zo, dan kan iedereen die om je heen is er gebruik van maken zonder dat je telefoon slomer gaat worden 🙂
TOP!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic