eedjee

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Klacht betreffende Alles in 1 Wereld bundel

Ik heb dit reeds op 16 september gemeld via de chat aan Vodafone maar tot op heden geen terugkoppeling gekregen dus wil ik het nogmaals proberen. Mijn klacht is dat ik de bundel Alles in 1 Wereld activeer en dat dan voor de tijdsduur gekeken wordt naar de tijdzone van Nederland.

Ik activeerde de bundel in Canada om ongeveer 11:00 uur plaatselijke tijd. Toen ik om 19:00 uur, plaatselijke tijd, de bundel opnieuw wilde gebruiken was deze reeds afgesloten/verlopen. Dus maar 8 uur kunnen gebruiken ipv 24 uur. Dit door het tijdsverschil van 6 uur. Er zijn landen met een groter tijdsverschil. Dus rendement ZEER beperkt.

Waarom wordt er geen gebruik gemaakt van de juiste tijdszone wat wel zo eerlijk zo zijn?

Ik ben dus zeer ontevreden over deze service van Vodafone. 😞

mvg

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dit heeft te maken omdat het verbruik op Nederlandse tijd geregistreerd wordt in onze systemen. Het is niet mogelijk om dit per tijdzone te doen omdat de registratie van het verbruik dan niet meer klopt. Wij zijn verplicht om de data op volgorde te registreren. Dit is dan ook de rede waarom dit ook in de voorwaarden staat. Ook al begrijp ik natuurlijk dat jullie dit wel willen. Ik zal de feedback intern aankaarten.
Zodra je de bundel aanzet of gebruik er van maakt, ga je akkoord met de voorwaarden. Helaas is dit ook een voorwaarde @eedjee 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @eedjee 
Uiteraard heel erg vervelend en dat zou natuurlijk wel veel fijner zijn als het met de tijd van Canada mee gaat en niet in de Nederlandse tijd. Echter, dit staat wel op de website beschreven (De bundel start op het moment dat je de bundel aanzet in My Vodafone. Is dit bijvoorbeeld om 13:00 uur 's middags? Dan kun je deze bundel de rest van de dag (t/m 23:59 uur Nederlandse tijd) gebruiken.)

Ik bedoel hier overigens niet mee dat je het had kunnen weten, maar het is in ieder geval niet iets wat zomaaar is gebeurd of dat er geen informatie over staat. Daarom ben ik het wel met je eens dat Vodafone dit misschien anders zou kunnen aanpakken. Verder is het natuurlijk een goede provider (in mijn beleving) maar dit is een puntje waar ze wel eens naar mogen kijken. 

Als je daar echt een klacht over wilt insturen, kijk dan even op deze pagina.

eedjee
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hallo @Energieboy 

Helemaal mee eens. Ik hoop alleen dat dit helpt om deze voorwaarde eens te herzien. Door de vele uren tijdsverschil met sommige landen wordt de prijs van 5 euro maar besteed aan een paar uur gebruik. Niet echt fair. Ook al staat dit in de voorwaarden.

Verder heeft Vodafone ook aan mij een tevreden klant. Ik ben al meer dan 20 jaar klant.

Bedankt voor je reactie. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dit heeft te maken omdat het verbruik op Nederlandse tijd geregistreerd wordt in onze systemen. Het is niet mogelijk om dit per tijdzone te doen omdat de registratie van het verbruik dan niet meer klopt. Wij zijn verplicht om de data op volgorde te registreren. Dit is dan ook de rede waarom dit ook in de voorwaarden staat. Ook al begrijp ik natuurlijk dat jullie dit wel willen. Ik zal de feedback intern aankaarten.
Zodra je de bundel aanzet of gebruik er van maakt, ga je akkoord met de voorwaarden. Helaas is dit ook een voorwaarde @eedjee 

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

Goed om te horen dat je tevreden bent @eedjee. Mag ik dit topic dan sluiten? 🙂 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic