Rick139

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kosten data verbruik tijdens varen op een cruiseschip

Wie heeft er ervaring en weet wat de kosten zijn om via het netwerk van het een cruiseschip data te gebruiken
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Rick139

Ik zie dat er nog niemand gereageerd heeft. Ik raad aan om dit niet te doen. Je bent dan namelijk verbonden met het maritieme netwerk. Meer hier over lees je in dit topic en dit topic

Dit netwerk is vooral in de ucht, bergen en op zee te vinden.
Hier lees je alles over eventuele kosten die mogelijk zijn bij je abonnement. Je betaald hier voor een 7,50 Euro per MB.

Wat je het beste kunt doen voordat je aan boord gaat, of eigenlijk altijd als je op vakantie bent, is de optie ‘Handmatig netwerk selecteren’ aanzetten. Selecteer vervolgens je eigen Nederlandse netwerk, dan is de kans klein dat hij vervolgens aan boord ‘automatisch’ (want dat staat uit) verbinding maakt met het maritieme netwerk. Hierna selecteer je in het land van aankomst de provider die je daar gebruikt.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Rick139

Ik zie dat er nog niemand gereageerd heeft. Ik raad aan om dit niet te doen. Je bent dan namelijk verbonden met het maritieme netwerk. Meer hier over lees je in dit topic en dit topic

Dit netwerk is vooral in de ucht, bergen en op zee te vinden.
Hier lees je alles over eventuele kosten die mogelijk zijn bij je abonnement. Je betaald hier voor een 7,50 Euro per MB.

Wat je het beste kunt doen voordat je aan boord gaat, of eigenlijk altijd als je op vakantie bent, is de optie ‘Handmatig netwerk selecteren’ aanzetten. Selecteer vervolgens je eigen Nederlandse netwerk, dan is de kans klein dat hij vervolgens aan boord ‘automatisch’ (want dat staat uit) verbinding maakt met het maritieme netwerk. Hierna selecteer je in het land van aankomst de provider die je daar gebruikt.
Rick139
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
beste Steven, bedankt voor je antwoord. Ik heb de topics gelezen en het is duidelijk.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Mocht je nog vragen hierover hebben, dan hoor ik het graag! Alvast een fijne vakantie/ reis Rick139
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic