1
Vraag
2
Reacties
Saidaisgoowe

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Op vakantie in Turkije, geldt daar ook mijn bundel van mijn abonnement?

Ik ga binnen een week op vakantie na turkije en vraag me af of ik mijn abo daar kan gebruiken!!?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Saidaisgoowe @

Heb je een abonnement?
Ja, dan kan je je bundel in Turkije gebruiken. Turkije valt bij Vodafone binnen onze EU-tarieven. Dit betekent dat je je bundel in de EU kunt gebruiken zoals in Nederland: bellen, gebeld worden, sms versturen én ontvangen en uiteraard ook internetten. Lees meer informatie hierover op deze pagina
Is je data op maar ben je nog in het buitenland? Zet dan je roaming uit om kosten te voorkomen, óf sluit een extra databundel aan.
Om dit te voorkomen kun je natuurlijk ook gebruik maken van de Blox Beperkt Internet. Deze is in Nederland én de EU geldig.
Turkije valt hier dus ook onder 🙂

Heb je prepaid?

Turkije staat voor prepaid niet in de lijst van “gewoon” gebruik in het buitenland. Je kan je prepaid dus wel gebruiken in Turkije, maar dan betaal je wel gelijk de tarieven in het buitenland. Houd hiervoor zone 2 aan. 



Alvast een fijne vakantie

Bekijk in context

3 Reacties 3
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Saidaisgoowe @

Heb je een abonnement?
Ja, dan kan je je bundel in Turkije gebruiken. Turkije valt bij Vodafone binnen onze EU-tarieven. Dit betekent dat je je bundel in de EU kunt gebruiken zoals in Nederland: bellen, gebeld worden, sms versturen én ontvangen en uiteraard ook internetten. Lees meer informatie hierover op deze pagina
Is je data op maar ben je nog in het buitenland? Zet dan je roaming uit om kosten te voorkomen, óf sluit een extra databundel aan.
Om dit te voorkomen kun je natuurlijk ook gebruik maken van de Blox Beperkt Internet. Deze is in Nederland én de EU geldig.
Turkije valt hier dus ook onder 🙂

Heb je prepaid?

Turkije staat voor prepaid niet in de lijst van “gewoon” gebruik in het buitenland. Je kan je prepaid dus wel gebruiken in Turkije, maar dan betaal je wel gelijk de tarieven in het buitenland. Houd hiervoor zone 2 aan. 



Alvast een fijne vakantie

JimmyVLD

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hi... I am very confused about Turkey. Since last year, Turkey has had conflict with the EU... Before last year, in the website of Vodafone NL, it said that Turkey is in de EU (no extra charge if you bring Vodafone NL sim with data plan)...

Since last year, in this website, Turkey is also in "Rest van de Wereld".
https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/abonnement/extra-opties/blox/voordeel-buiten-europa.shtml

Last year, I had to rent pocket Wifi in Turkey (because I thought Turkey is in "Rest van de Wereld") and next week, I will go to Turkey again. So... which information is correct?

Thanks
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hi JimmyVLD 
If you use Vodafone prepaid, Turkey is not part of with the EU-zone. But, if you have a subscription, you can use your subscription in Turkey. It has nothing to do with the issue from last year

You can check the correct charges per subscription by searching the correct subscription:
https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/tarieven-en-voorwaarden.shtml


For prepaid: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/tarieven-en-voorwaarden/prepaid


E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic