FBRacing

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Service berichten in het buitenland.

Hallo,
 
Elke keer als ik in het buitenland ben krijg ik service-berichten waar een nummer in staat.
Soms 1 per uur maar soms ook 30 in een minuut.
Hoe kan ik dit uit zetten, ik heb een HTC Desire HD.
Mijn moeder heeft trouwens hetzelfde probleem ook vodafone klant met een Samsung Gio.

Alvast bedankt,
Floris
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
marco-w

Gedreven Meedenker
  • 89Posts
  • 11Oplossingen
  • 5Likes
Hallo FBRacing,

Welkom op het Vodafone forum.

Het gaat hier waarschijnlijk om welkomstberichten, reclame of zogenaamde cellbroadcasting berichten van buitenlandse providers. In Nederland bestaat er wetgeving dat dit niet is toegestaan. In het buitenland kan dit anders zijn. Je kunt je toestel zo instellen dat je de berichten niet langer ontvangt.

Dit kan vanuit het berichten centrum, of instellingen, in je toestel. Zorg dat je ze in Nederland wel weer aanzet, want hier kunnen belangrijke overheidsmededelingen verstuurd worden (NL Alert). Als je voor jouw toestel specifiek wilt weten hoe je dit kunt uitzetten / aanzetten, kijk dan in de toestelhandleidingen, of laat hier een berichtje achter.

Groet,

Bekijk in context

2 Reacties 2
marco-w

Gedreven Meedenker
  • 89Posts
  • 11Oplossingen
  • 5Likes
Hallo FBRacing,

Welkom op het Vodafone forum.

Het gaat hier waarschijnlijk om welkomstberichten, reclame of zogenaamde cellbroadcasting berichten van buitenlandse providers. In Nederland bestaat er wetgeving dat dit niet is toegestaan. In het buitenland kan dit anders zijn. Je kunt je toestel zo instellen dat je de berichten niet langer ontvangt.

Dit kan vanuit het berichten centrum, of instellingen, in je toestel. Zorg dat je ze in Nederland wel weer aanzet, want hier kunnen belangrijke overheidsmededelingen verstuurd worden (NL Alert). Als je voor jouw toestel specifiek wilt weten hoe je dit kunt uitzetten / aanzetten, kijk dan in de toestelhandleidingen, of laat hier een berichtje achter.

Groet,
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gearchiveerd
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic