Stefan209

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

tickets formule 1 Oostenrijk

Hallo,

Ik heb tickets gewonnen voor de GP in Oostenrijk. Ik heb begrepen dat dit zonder reis en overnachting is. Mijn vraag is of iemand iets meer kan vertellen over de tickets zelf? Zijn de tickets geldig voor bijvoorbeeld de vrije trainingen, kwalificatie en de race zelf?

Gr
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi ,
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Wat leuk dat je tickets hebt voor GP in Oostenrijk. Zelf heb ik deze niet en weet ook niet wat je er allemaal voor krijgt. Misschien dat er nog iemand is die klant is en je kan helpen met info. Wat ik weet zal ik hier melden:
Twee weekendtickets voor de grand prix van Oostenrijk. Die tickets geven je toegang tot het gehele raceweekend, inclusief de vrije trainingen op vrijdag en de race op zondag en een exclusief kijkje achter de schermen.
Het is mogelijk om, op eigen kosten, op de Max Verstappen Village camping te overnachten. Samen met Samsung hebben we een aantal campingplekken gereserveerd. Nadat je jouw race kaarten hebt geclaimd ontvang je een e-mail met informatie.
Hoop je alvast een beetje te hebben geinformeerd en veel plezier in Oostenrijk!

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi ,
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Wat leuk dat je tickets hebt voor GP in Oostenrijk. Zelf heb ik deze niet en weet ook niet wat je er allemaal voor krijgt. Misschien dat er nog iemand is die klant is en je kan helpen met info. Wat ik weet zal ik hier melden:
Twee weekendtickets voor de grand prix van Oostenrijk. Die tickets geven je toegang tot het gehele raceweekend, inclusief de vrije trainingen op vrijdag en de race op zondag en een exclusief kijkje achter de schermen.
Het is mogelijk om, op eigen kosten, op de Max Verstappen Village camping te overnachten. Samen met Samsung hebben we een aantal campingplekken gereserveerd. Nadat je jouw race kaarten hebt geclaimd ontvang je een e-mail met informatie.
Hoop je alvast een beetje te hebben geinformeerd en veel plezier in Oostenrijk!
Stefan209
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank voor uw antwoord. De kwalificatie kan niet worden bijgewoond?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten, was een actie
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic