Beantwoord

1ste factuur

  • 12 augustus 2020
  • 2 reacties
  • 169 keer bekeken

Beste Vodafone, 

 


 

icon

Beste antwoord door SamsungExpert 13 augustus 2020, 08:56

Hi @Norey ,

 

Welkom op het Vodafone forum! Ik kan weinig informatie uit je topic halen.

 

Ik begrijp dus dat je een vraag hebt over een factuur? Meer informatie over de factuur lees je hier. Je kunt je facturen inzien via MyVodafone. De 1e factuur is altijd iets verschillend, i.v.m. eventuele administratiekosten, de kosten van je telefoon en op welke datum het abonnement ingaat.

 

Je kunt uiteraard altijd contact opnemen met de klantenservice, mocht je dat eenvoudiger vinden.

 

Voor nu een prettige dag toegewenst en geniet van het weer!

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Norey ,

 

Welkom op het Vodafone forum! Ik kan weinig informatie uit je topic halen.

 

Ik begrijp dus dat je een vraag hebt over een factuur? Meer informatie over de factuur lees je hier. Je kunt je facturen inzien via MyVodafone. De 1e factuur is altijd iets verschillend, i.v.m. eventuele administratiekosten, de kosten van je telefoon en op welke datum het abonnement ingaat.

 

Je kunt uiteraard altijd contact opnemen met de klantenservice, mocht je dat eenvoudiger vinden.

 

Voor nu een prettige dag toegewenst en geniet van het weer!

Reputatie 1
Badge +2

Beste @Norey,

Wat leuk dat je hier langs komt om ons de beste te noemen :wink:

Nee zonder dollen, dat vast vast slechts je aanhef. Is de rest van je bericht verdwenen? @SamsungExpert geeft al veel handige info en een link over de eerste factuur, gezien de titel van het topic. Laat je weten of we nog meer voor je kunnen betekenen? 

Mocht dat het geval zijn, vergeet dan niet je gegevens in je profiel toe te voegen, zodat ik er direct in kan duiken!