sharonx_

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

aanpassen incassodatum

Hallo, 

 

Ik zou mijn incasso datum graag willen aanpassen naar de 25e of 26e van de maand. Is dat mogelijk? 
 

bvd, 

 

Sharon 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Beste @sharonx_ 
Zoals hier boven aangegeven, dat is mogelijk. Wil je dan aub bij je profielinstellingen alle gegevens invullen. Dan kan iemand van Vodafone je gelijk helpen. Let wel op dat als de datum flink afwijkt van de huidige afschrijf datum, dat het kan zijn dat je extra kosten krijgt van halve maanden. Ik bedoel er mee te zeggen dat het kan zijn dat je factuur 1x even anders is dan normaal! 

Bekijk in context

15 Reacties 15
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Hoi @sharonx_ ,

Welkom op het Vodafone forum!

 

Dat is zeker mogelijk, vul even de gegevens van je profiel op het forum volledig in. Een moderator zal je z.s.m. verder helpen.

Fijne avond!

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Beste @sharonx_ 
Zoals hier boven aangegeven, dat is mogelijk. Wil je dan aub bij je profielinstellingen alle gegevens invullen. Dan kan iemand van Vodafone je gelijk helpen. Let wel op dat als de datum flink afwijkt van de huidige afschrijf datum, dat het kan zijn dat je extra kosten krijgt van halve maanden. Ik bedoel er mee te zeggen dat het kan zijn dat je factuur 1x even anders is dan normaal! 

sharonx_
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb volgens mij alle gegevens ingevuld, ik zou niet weten wat er dan nog mist? 
 

mvg, 

 

Sharon 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
sharonx_ wrote:

Ik heb volgens mij alle gegevens ingevuld, ik zou niet weten wat er dan nog mist? 
mvg, Sharon 

Dat kan ik niet zien. Als het niet voldoende is dan zal iemand van Vodafone je daar wel op aanspreken. Maar voor nu is het dan even wachten 🙂

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

Hoi @sharonx_ , 

Ik heb zojuist jouw incassodatum verplaatst naar de 25e van de maand. Let op: in verband met het incassotraject dat al loopt, zal deze nieuwe incassodatum pas in november uitgevoerd worden! Dit betekent dus dat in oktober je “oude” incassodatum nog gebruikt zal worden. 

RutgerVC

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Goedenavond @Sharon Vodafone , ik zou graag net als sharon graag mijn incassodatum willen wijzigen naar de 25e of 26e. Kan jij me hier mee helpen? Alvast bedankt!

SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Hi @RutgerVC ,

Dat is zeker mogelijk, zou je even in de profiel instellingen van het forum je volledige gegevens willen invullen? Dan zal je vraag z.s.m. in behandeling worden genomen.

Fijne avond!

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

Hoi @RutgerVC,

Ook voor jou is de incassodatum aangepast naar de 25e en ook voor jou gaat dit van start in november 🙂 

BramB888

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Goedenavond,

Zouden jullie mijn incassod ook kunnen verplaatsen naar de 28 of 29e?

ALvast bedankt!

Groetjes Bram

SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Hoi @BramB888 ,

Zou je bij de profielinstellingen de gegevens willen invullen, betreft je account op het forum. Dan kan je vraag aankomende week worden opgepakt en zal de incassodatum naar het einde van de maand worden verplaatst.

Voor nu een prettig weekend!

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @BramB888 . Welkom! Ik kan de datum voor je aanpassen, maar 28/29 heb ik helaas niet als optie. 26 wel. Is dat ook oké? 🙂 

BramB888

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hey @Lycke Vodafone ,

is het eventueel ook mogelijk om de datum te veranderen naar het begin van de maand?

Groetjes

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey. 

Je kunt een datum tussen de 15e en de 26e kiezen, in jouw geval. 

BramB888

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo,

dan graag de 15e, bedankt alvast 🙂

groetjes

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Daar staat het al op, zie ik hier. 

Alles lekker zo houden, dus? 🙂 

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic