WendyNoemi

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Aanvullende betaling

Hallo,

Ik heb maandag verzoek gehad per mail om mijn toestel af te betalen. Dit heb ik direct gedaan. Balkje kleurde ook groen. Nu krijg ik net een SMS van Vodafone met een factuur met hetzelfde bedrag en dat dit omstreeks 10 Augustus word afgeschreven. Ik moet nu dubbel betalen. Zouden jullie hier even naar willen kijken.. 

 

Mvg Wendy 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @WendyNoemi 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik denk dat het elkaar heeft gekruist en dat je je daar niet zoveel zorgen om hoef te maken. Maar om er zeker van te zijn, want dat wil natuurlijk iedereen, is het goed dat iemand van Vodafone er naar kijkt. Als je bij je profielinstellingen de gevraagde informatie/lege velden invult dan kunnen ze gelijk voor je kijken wat er aan de hand is en antwoord geven. 

Wat moet je invullen bij profielinstellingen en waar doe je dat? Dat kan je in deze topic lezen. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @WendyNoemi 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik denk dat het elkaar heeft gekruist en dat je je daar niet zoveel zorgen om hoef te maken. Maar om er zeker van te zijn, want dat wil natuurlijk iedereen, is het goed dat iemand van Vodafone er naar kijkt. Als je bij je profielinstellingen de gevraagde informatie/lege velden invult dan kunnen ze gelijk voor je kijken wat er aan de hand is en antwoord geven. 

Wat moet je invullen bij profielinstellingen en waar doe je dat? Dat kan je in deze topic lezen. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 876Oplossingen
  • 1030Likes

Hi @WendyNoemi 
Welkom op de Vodafone Community. 

Het is zeker niet de bedoeling dat je een dubbele betaling gaat doen. Net als @Energieboy vermoed ik dat het verwerken van jouw betaling zich heeft gekruist met het versturen van deze e-mail. Met alle liefde doe ik een dubbelcheck voor je. Wil je hiervoor in je profiel je volledige gegevens vermelden en mij een seintje geven als je dit hebt gedaan? Dan neem ik een kijkje achter de schermen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic