1
Vraag
2
Reacties
Daanvdplas1

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

abbonement kosten

Goeden dag er is kaats 44 euro afgeschreven van mijn abbonement en daarvoor ook terwijl in mijn contract staat dat ik 28 euro betaal

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Daanvdplas1,
 

Welkom op de community van Vodafone.
Ik kan me voorstellen dat je van het hoge bedrag schrikt. Zeker als er een ander bedrag is afgesproken.

Indien dit de eerste factuur is, dan loopt deze factuur vanaf het moment van verlengen tot het einde van de maand erna. 
Hierdoor worden abonnement- en toestelkosten berekend over een langere periode dan een maand.

De factuur erna zal over 1 maand gaan.

 

In My Vodafone kun je op de naam van de rekening klikken. Hierdoor kun je de rekening specificeren en zie je wat en wanneer er in rekening is gebracht. Meer hierover lees je hier: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/verlengen.shtml

Mocht je nog vragen hebben of is de factuur niet duidelijk, dan kijk ik graag met je mee. Vul even de gegevens in bij je profiel en geef mij een seintje zodat ik met je mee kan kijken.

 

Groet,

Steven

Bekijk in context

1 Reactie 1
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Daanvdplas1,
 

Welkom op de community van Vodafone.
Ik kan me voorstellen dat je van het hoge bedrag schrikt. Zeker als er een ander bedrag is afgesproken.

Indien dit de eerste factuur is, dan loopt deze factuur vanaf het moment van verlengen tot het einde van de maand erna. 
Hierdoor worden abonnement- en toestelkosten berekend over een langere periode dan een maand.

De factuur erna zal over 1 maand gaan.

 

In My Vodafone kun je op de naam van de rekening klikken. Hierdoor kun je de rekening specificeren en zie je wat en wanneer er in rekening is gebracht. Meer hierover lees je hier: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/verlengen.shtml

Mocht je nog vragen hebben of is de factuur niet duidelijk, dan kijk ik graag met je mee. Vul even de gegevens in bij je profiel en geef mij een seintje zodat ik met je mee kan kijken.

 

Groet,

Steven

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic