Order nu de Galaxy S24 bij Vodafone
De modellen op een rij De Samsung Galaxy S24 is verkrijgbaar in drie verschillende modellen, de S24, de S24+ en de S24 Ultra. De Samsung Galaxy S24 en S24+ zijn beschikbaar in het Onyx Zwart, Marmer G...
ik heb sinds kort mijn abonnement gewijzigt van een red abonnement naar een unlimited abonnement
ik heb hem online aangevraagd ik kreeg in een keer een vaag bericht dat mijn bestelling geanulleerd is
terwijl ik niks geanulleerd heb ik kreeg afgelopen weekend een nieuw factuur van een bedrag van 64,72
blijkt abonnementkosten voor augustus en september te zijn ik ging er van uit dat die abonnementkosten van augustus
in augustus betaald is keek ik verder op de factuur van augustus ik had een extra optie van mijn oude red abonnement om mijn bundels te activeren wat blijkt mijn bundels van extra data stonden blijkbaar aan
niemand van vodafone heeft me daar op aangewezen gaat om een bedrag van 35 euro is ook niet logisch vodafone
wat moet ik met extra data als ik unlimited heb ik nam aan dat dat automatisch verwijdert zou worden ik wil hier een oplossing voor.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi @abedkalmoua181
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Een BloX activeren is ook zelf weer uitzetten, dat staat op de website van Vodafone. Als er verder niemand aan te pas komt van Vodafone dan is dit natuurlijk eigen verantwoordelijkheid. Misschien was het wel iemand opgevallen als je dit abonnement via de klantenservice had gedaan of via een Vodafone winkel.
Ik begrijp alleen even niet of je nu wel of geen Unlimited hebt. In de eerste zin zeg je van niet en in de laatste zin staat weer van wel. Hoe dan ook, een BloX moet je zelf weer uitzetten.
Zie: https://www.vodafone.nl/abonnement/buitenland/blox/extra-europese-data.shtml
Hoi @abedkalmoua181
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Een BloX activeren is ook zelf weer uitzetten, dat staat op de website van Vodafone. Als er verder niemand aan te pas komt van Vodafone dan is dit natuurlijk eigen verantwoordelijkheid. Misschien was het wel iemand opgevallen als je dit abonnement via de klantenservice had gedaan of via een Vodafone winkel.
Ik begrijp alleen even niet of je nu wel of geen Unlimited hebt. In de eerste zin zeg je van niet en in de laatste zin staat weer van wel. Hoe dan ook, een BloX moet je zelf weer uitzetten.
Zie: https://www.vodafone.nl/abonnement/buitenland/blox/extra-europese-data.shtml
Ik heb de unlimited vanaf augustus toen ik mijn abbonement verlengt heb is toch logisch dat ik geen extra data nodig had vodafone had me daarop kunnen wijzen maar hebben dat niet gedaan maar het is inmiddels opgelost
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
De modellen op een rij De Samsung Galaxy S24 is verkrijgbaar in drie verschillende modellen, de S24, de S24+ en de S24 Ultra. De Samsung Galaxy S24 en S24+ zijn beschikbaar in het Onyx Zwart, Marmer G...