abedkalmoua181

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

abonemennt

ik heb sinds kort mijn abonnement gewijzigt van een red abonnement naar een unlimited abonnement

ik heb hem online aangevraagd ik kreeg in een keer een vaag bericht dat mijn bestelling geanulleerd is

terwijl ik niks geanulleerd heb ik kreeg afgelopen weekend een nieuw factuur van een bedrag van 64,72

blijkt abonnementkosten voor augustus en september te zijn ik ging er van uit dat die abonnementkosten van augustus

in augustus betaald is keek ik verder op de factuur van augustus ik had een extra optie van mijn oude red abonnement om mijn bundels te activeren wat blijkt mijn bundels van extra data stonden blijkbaar aan

niemand van vodafone heeft me daar op aangewezen gaat om een bedrag van 35 euro is ook niet logisch vodafone

wat moet ik met extra data als ik unlimited heb ik nam aan dat dat automatisch verwijdert zou worden ik wil hier een oplossing voor. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @abedkalmoua181 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Een BloX activeren is ook zelf weer uitzetten, dat staat op de website van Vodafone. Als er verder niemand aan te pas komt van Vodafone dan is dit natuurlijk eigen verantwoordelijkheid. Misschien was het wel iemand opgevallen als je dit abonnement via de klantenservice had gedaan of via een Vodafone winkel. 

Ik begrijp alleen even niet of je nu wel of geen Unlimited hebt. In de eerste zin zeg je van niet en in de laatste zin staat weer van wel. Hoe dan ook, een BloX moet je zelf weer uitzetten. 

Zie: https://www.vodafone.nl/abonnement/buitenland/blox/extra-europese-data.shtml

  • BloX Extra Data EU wordt automatisch verlengd. Zet je 'm stop? Dan wordt de BloX aan het einde van de maand uitgezet
     
  • BloX Extra Data EU niet meer nodig? Je kunt 'm elke maand stopzetten, zonder opzegtermijn

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @abedkalmoua181 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Een BloX activeren is ook zelf weer uitzetten, dat staat op de website van Vodafone. Als er verder niemand aan te pas komt van Vodafone dan is dit natuurlijk eigen verantwoordelijkheid. Misschien was het wel iemand opgevallen als je dit abonnement via de klantenservice had gedaan of via een Vodafone winkel. 

Ik begrijp alleen even niet of je nu wel of geen Unlimited hebt. In de eerste zin zeg je van niet en in de laatste zin staat weer van wel. Hoe dan ook, een BloX moet je zelf weer uitzetten. 

Zie: https://www.vodafone.nl/abonnement/buitenland/blox/extra-europese-data.shtml

  • BloX Extra Data EU wordt automatisch verlengd. Zet je 'm stop? Dan wordt de BloX aan het einde van de maand uitgezet
     
  • BloX Extra Data EU niet meer nodig? Je kunt 'm elke maand stopzetten, zonder opzegtermijn
abedkalmoua181
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb de unlimited vanaf augustus toen ik mijn abbonement verlengt heb is toch logisch dat ik geen extra data nodig had vodafone had me daarop kunnen wijzen maar hebben dat niet gedaan maar het is inmiddels opgelost

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic