Beantwoord

Bankrekeningnummer wijzigen

  • 16 november 2020
  • 2 reacties
  • 365 keer bekeken

Hi,

Ik probeer al weken mijn bankrekeningnummer te wijzigen, maar zonder enig resultaat. Ik zit op de juiste pagina, bij het juiste onderwerp en ik krijg codes ter verificatie. Ik heb echt al van alles geprobeerd; met spaties, zonder spaties, exacte tenaamstelling et cetera. Ik krijg echter telkens het volgende terug:  

We hebben niet alle gegevens goed ontvangen. Controleer alsjeblieft de velden en probeer het opnieuw.

Dat gaat niet meer, want alles is al geprobeerd. Wat doe ik fout of wat zou ik fout kunnen doen? Iemand?

icon

Beste antwoord door Steven Vodafone 18 november 2020, 13:39

@KRSTI
Ik heb helaas een onderzoek moeten aanmaken omdat ook ik een foutmelding krijg bij het aanpassen van je rekeningnummer. 
Mocht er een terugkoppeling naar mij toe komen, dan laat ik dit weten.
Het kan zijn dat de technische dienst dit terugkoppelt naar jou toe.

Mijn excuses voor het ongemak! 

 

Bekijk origineel

2 reacties

Goedemorgen @KRSTI,
Welkom op de Community van Vodafone!

Dat is apart dat dit mis gaat. Mijn excuses hiervoor! Ik help je graag verder met het aanpassen van je IBAN.
Kun je mij een privebericht sturen met daarin de volgende gegevens:
Voor en achternaam,
Adres en postcode
Geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer (oude)
Mobiel nummer
Volledige nieuwe IBAN en op welke naam dit staat.
 

Dan kan ik je IBAN wijzigen in ons systeem.

@KRSTI
Ik heb helaas een onderzoek moeten aanmaken omdat ook ik een foutmelding krijg bij het aanpassen van je rekeningnummer. 
Mocht er een terugkoppeling naar mij toe komen, dan laat ik dit weten.
Het kan zijn dat de technische dienst dit terugkoppelt naar jou toe.

Mijn excuses voor het ongemak! 

 

Reageer