Lisettekamphors

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Betaling om BKR af te sluiten

Hallo,

Ik wil graag vandaag nog mijn resterende bedrag betalen wat open staat. En gelijk de BKR afsluiten. Dit ivm hypotheek. Ik heb al een mail gestuurd naar bkrvf@vodafoneziggo.com. dossiernr 9693624.

Dit is de enigste betaling die nog moet gebeuren voor de bank en dan is onze hypotheek goed gekeurd. 

Klantenservice helpt niet echt om te bellen. 

Wij kregen dit gistermorgen te horen en kregen ook te horen dat normaal providers niet zo moeilijk doen hier over. 

Ik hoor graag zsm van u.

Groetjes Lisette Kamphorst  

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Lisettekamphorst 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat leuk dat je een huis wil gaan kopen en altijd weer vervelend als je dan een BKR registratie hebt omdat je nog een toestellening hebt bij Vodafone. 

Heb je al een abonnement met een toestellening en wil je daar vanaf? Je kunt het openstaande bedrag in een keer aflossen. Zo werkt het:

  1. Stuur een e-mail met je Vodafone klantnummer en je mobiele nummer en vraag naar jouw mogelijkheden
  2. Je ontvangt per e-mail een voorstel met daarin het restbedrag
  3. Als je akkoord bent met het voorstel ontvang je een rekening via My Vodafone
  4. Je betaalt het resterende bedrag
  5. We zetten je abonnement om naar een Sim Only abonnement
  6. Binnen 5 werkdagen wordt de lening afgemeld bij het BKR. Je krijgt hier geen aparte bevestiging van.

Goed om te weten

  • Je kunt je toestellening alleen vervroegd aflossen als je deze hebt afgesloten op of na 1 mei 2017
  • Je kunt alleen de hele lening aflossen, geen gedeelte ervan

 

Deze informatie staat beschreven op de website van Vodafone. Een andere weg, dan bovenstaande, is er niet en het kan dus even duren voor je volledig van je BKR af bent. Maar als je hypotheek verstrekker weet dat je alles hebt afbetaald en/of gaat doen dan doen ze er meestal niet meer moeilijk over. Maar dat is natuurlijk bij elke hypotheek verstrekker weer anders. Maar meer info dan hier boven kan ik je op dit moment niet geven. 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Lisettekamphorst 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat leuk dat je een huis wil gaan kopen en altijd weer vervelend als je dan een BKR registratie hebt omdat je nog een toestellening hebt bij Vodafone. 

Heb je al een abonnement met een toestellening en wil je daar vanaf? Je kunt het openstaande bedrag in een keer aflossen. Zo werkt het:

  1. Stuur een e-mail met je Vodafone klantnummer en je mobiele nummer en vraag naar jouw mogelijkheden
  2. Je ontvangt per e-mail een voorstel met daarin het restbedrag
  3. Als je akkoord bent met het voorstel ontvang je een rekening via My Vodafone
  4. Je betaalt het resterende bedrag
  5. We zetten je abonnement om naar een Sim Only abonnement
  6. Binnen 5 werkdagen wordt de lening afgemeld bij het BKR. Je krijgt hier geen aparte bevestiging van.

Goed om te weten

  • Je kunt je toestellening alleen vervroegd aflossen als je deze hebt afgesloten op of na 1 mei 2017
  • Je kunt alleen de hele lening aflossen, geen gedeelte ervan

 

Deze informatie staat beschreven op de website van Vodafone. Een andere weg, dan bovenstaande, is er niet en het kan dus even duren voor je volledig van je BKR af bent. Maar als je hypotheek verstrekker weet dat je alles hebt afbetaald en/of gaat doen dan doen ze er meestal niet meer moeilijk over. Maar dat is natuurlijk bij elke hypotheek verstrekker weer anders. Maar meer info dan hier boven kan ik je op dit moment niet geven. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic