neonlighting

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

BTW specificatie met terugwerkende kracht.

Goedemiddag,

 

Ik probeer al enige tijd een BTW specificatie te krijgen van mijn facturen van de 1e 3 maanden van dit jaar.

Inmiddels na heel veel gedoe krijg ik eindelijk een BTW specificatie voor de nieuwe rekeningen, maar voor de oudere facturen lijkt dit maar niet te kunnen.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @neonlighting . Welkom hier! 

Facturen die al aangemaakt zijn (dus facturen in het verleden) die niet met BTW specificatie gemaakt zijn, kunnen we wel opnieuw toesturen maar ook deze zullen dan zonder BTW specificatie zijn. Als je wilt dat je facturen met BTW specificatie worden gemaakt, kan je dit in MyVodafone aangeven (heb je dit al gedaan?). Maar dit werkt dus helaas niet met terugwerkende kracht. Heb je het dus al omgezet? En zo ja; per wanneer? 

 

 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @neonlighting 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Dit zal een Vodafone medewerker moeten oppakken. Zodra ze je bericht hebben gelezen dan zullen ze je helpen. Vul nog wel je gegevens in bij je profiel informatie. Hoe en wat, lees je hier! Plaats alvast deze info en dan kunnen ze direct voor je kijken. 

Fijne zondag!

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @neonlighting . Welkom hier! 

Facturen die al aangemaakt zijn (dus facturen in het verleden) die niet met BTW specificatie gemaakt zijn, kunnen we wel opnieuw toesturen maar ook deze zullen dan zonder BTW specificatie zijn. Als je wilt dat je facturen met BTW specificatie worden gemaakt, kan je dit in MyVodafone aangeven (heb je dit al gedaan?). Maar dit werkt dus helaas niet met terugwerkende kracht. Heb je het dus al omgezet? En zo ja; per wanneer? 

 

 

neonlighting
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Lycke Vodafone wrote:

Hey @neonlighting . Welkom hier! 

Facturen die al aangemaakt zijn (dus facturen in het verleden) die niet met BTW specificatie gemaakt zijn, kunnen we wel opnieuw toesturen maar ook deze zullen dan zonder BTW specificatie zijn. Als je wilt dat je facturen met BTW specificatie worden gemaakt, kan je dit in MyVodafone aangeven (heb je dit al gedaan?). Maar dit werkt dus helaas niet met terugwerkende kracht. Heb je het dus al omgezet? En zo ja; per wanneer? 

 

 

Dat is toch ook bijzonder.

Eerst werd er vermeld dat binnen 4 weken alle oude facturen ook omgezet zouden worden naar facturen met BTW specificatie, die melding is inmiddels van de site verwijderd.

En vervolgens in meerdere chats werd er ook aangegeven dat er in eerste instantie iets fout was in het systeem waardoor de BTW specificatie het niet deed, maar dat binnen 4 weken mijn nieuwe alsook mijn oude facturen van BTW specificatie voorzien zouden worden.

 

En nu blijkt dus dat dit helemaal niet kan…

Ik zal wel weer even creatief gaan boekenhouden 🙂

Evengoed bedankt voor je antwoord @Lycke Vodafone 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic