femfem

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

buiten bundel

Ik maak kosten voor dataverkeer buiten mijn bundel terwijl mijn bundel nog niet op is, hoe kan dat?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @femfem 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik heb dat ook wel eens staan maar aan het eind van de maand krijg ik daar geen rekening van. Heb dat ook al eens gemeld bij Vodafone maar dat schijnt wel eens zo te lopen. Dus als het goed is krijg je aan het eind van de maand geen kosten voor deze data.

Kijk aan het einde van de maand even op je rekening en dan zal je zien dat het goed is. Anders alsnog aan de bel trekken!

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @femfem 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik heb dat ook wel eens staan maar aan het eind van de maand krijg ik daar geen rekening van. Heb dat ook al eens gemeld bij Vodafone maar dat schijnt wel eens zo te lopen. Dus als het goed is krijg je aan het eind van de maand geen kosten voor deze data.

Kijk aan het einde van de maand even op je rekening en dan zal je zien dat het goed is. Anders alsnog aan de bel trekken!

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @femfem 
Welkom op de Vodafone Community. 

Dat is altijd even schrikken! Vooral als je ziet dat je nog niet door je reguliere databundel heen bent. Het antwoord van @Energieboy kan ik niet mooier verwoorden. Mocht het op de factuur aan het einde van de maand niet goed zijn, geef ons dan even een seintje. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic