Order nu de Galaxy S24 bij Vodafone
De modellen op een rij De Samsung Galaxy S24 is verkrijgbaar in drie verschillende modellen, de S24, de S24+ en de S24 Ultra. De Samsung Galaxy S24 en S24+ zijn beschikbaar in het Onyx Zwart, Marmer G...
Goedemiddag,
Mijn factuurbedrag van september is veel hoger dan normaal terwijl ik niet over limieten ben gegaan of blox aangezedt heb of andere kosten. Volgens mij zijn er dubbele kosten in rekening gebracht. De factuur van augustus ging over 1 t/m 31 augustus 2020 en de factuur van september van 5 augustus t/m 30 september 2020. De periode van 5 t/m 31 augustus 2020 is dubbel gefactureerd. Kunnen jullie dit s.v.p. z.s.m. rechtzetten.
vriendelijke groeten,
Hazel Bouwer
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @Tiffany-schipper, goed dat je je hier meldt, welkom!
Ik zie inderdaad dat je inmiddels contact hebt gehad met een collega hierover die alles met je heeft geregeld
Hoi @Hazel
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Uiteraard vervelend als je factuur niet goed is. Ben je net klant of al voor een lange tijd? Meer informatie over facturen kan je hier lezen (ook voor beginnende facturen).
Is dit niet van belang dan graag bij je profielinstellingen alle gegevens invullen en dan kijkt iemand van Vodafone morgen even met je mee wat er aan de hand is.
Hoi @Hazel
Welkom op de Vodafone Community.
Het is altijd schrikken als je een factuur ontvangt die hoger is dan verwacht. Als ik je bericht zo lees dan klinkt het alsof er een wijziging in je abonnement heeft plaatsgevonden. Kan het kloppen dat je recent je abonnement hebt gewijzigd/verlengd? Is dit allemaal niet aan de orde, dan het advies om even contact op te nemen met de klantenservice. Uiteraard wil ik ook met alle liefde voor je een kijkje achter de schermen nemen. Vul hiervoor bij je profiel je volledige gegevens in.
beste Vodafone,
Dit probleem onder vind ik ook. Er is voor 3 maanden afgeschreven terwijl ik de vorige maanden ook betaald heb.
Er is niks in mijn abonnement gewijzigd.
Hoi @Tiffany-schipper
Dit is natuurlijk erg vervelend. Vul bij je profielinstellingen alle gegevens en dan kijkt iemand van Vodafone morgen met je mee wat er aan de hand is.
Hi @Tiffany-schipper, goed dat je je hier meldt, welkom!
Ik zie inderdaad dat je inmiddels contact hebt gehad met een collega hierover die alles met je heeft geregeld
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
De modellen op een rij De Samsung Galaxy S24 is verkrijgbaar in drie verschillende modellen, de S24, de S24+ en de S24 Ultra. De Samsung Galaxy S24 en S24+ zijn beschikbaar in het Onyx Zwart, Marmer G...