Beantwoord

incassodatum

  • 3 september 2020
  • 5 reacties
  • 195 keer bekeken

Hoe kan ik mijn incassodatum wijzigen?

icon

Beste antwoord door Steven Vodafone 4 september 2020, 07:05

Naar welke datum wil je de incasso wijzigen? Kun je de gegevens invullen in je profiel @Ma.fe?

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Ma.fe ,

 

Dat is mogelijk, indien je nog geen contact hebt opgenomen met de klantenservice kan dit vanaf maandag worden geregeld op het forum (geef ook alvast aan op welke datum de incasso mag plaatsvinden). Vul wel even je profielgegevens volledig in, dan kun je sneller worden geholpen..

 

Mocht je sneller willen worden geholpen, dan kun je ook contact opnemen met de klantenservice (telefonisch of via de chat).

Naar welke datum wil je de incasso wijzigen? Kun je de gegevens invullen in je profiel @Ma.fe?

Naar de 26ste van de maand dan heb ik alle finacien op order. Bedankt alvast.

Super @Ma.fe, ik heb de incasso datum aangepast voor je. Dit zal vanaf de factuur in oktober zijn. Het zal altijd rondom de 26e zijn. Dit is in verband met weekenden en feestdagen. 

Reputatie 7

Hoi @Ma.fe,

Kunnen we verder nog iets voor je betekenen via onze Community? 

Reageer