Kerstenretail1

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

korting Ziggo/Vodafone wordt niet berekend

Wij zijn lid van Ziggo en ik van vodafoon,vorige maand is mijn korting niet gerekend,dat zou deze maand gebeuren maar nu betaal ik nog het zelfde dus heb al 2 keer geen korting gehad..Ik heb hier vorige maand ook al een bericht over gestuurd en het zou deze maand goed komen..helaas dus niet!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Kerstenretail1 
Daar was ik weer! Ik ben er even voor je achteraan gegaan. Ondanks dat de Gratis Extra's zijn geactiveerd op 22 mei gaat er iets niet goed met de korting. Deze had op je meest recente factuur zichtbaar moeten zijn. Ik heb dan ook een case aangemaakt om dit op te lossen. Het casenummer is 9721352. Je wordt per e-mail op de hoogte gehouden wat betreft de voortgang. 

Bekijk in context

20 Reacties 20
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Kerstenretail1 
Welkom op de Vodafone Community. 

Als je recht hebt op korting, dan hoor je die korting uiteraard wel te krijgen! Ik durf zo 123 niet te zeggen wat er precies is misgegaan, omdat ik geen gegevens van je heb. Wil je in jouw Community profiel jouw gegevens vermelden en mij een seintje geven als je dit hebt gedaan? Dan neem ik een kijkje achter de schermen. 

Kerstenretail1
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

** Adresgegevens verwijderd door moderator wegens privacy **

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hoi @Kerstenretail1 
Wil je de gegevens vermelden in jouw Vodafone Community profiel? Dit is alleen zichtbaar voor ons als moderator(s). Ik heb namelijk iets meer dan alleen de adresgegevens van je nodig. De adresgegevens in je bericht hierboven heb ik wegens privacy verwijderd. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Het belangrijkste is dat je adres gegevens bij beide correct zijn! Daar mag geen enkele fout in zitten want dan gaat het fout. Maar gelukkig is @Cecilia Vodafone om je verder te helpen. 

Wat je moet invullen en waar, kan je hier lezen. Mocht het niet helemaal duidelijk zijn waar je nu je gegevens moet invullen. 

Kerstenretail1
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Mijn klantnummer is **klantnummer verwijderd door moderator**

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Kerstenretail1 wrote:

Mijn klantnummer is *****

Niet hier geven aub!!
Dit is een open Community. 

Lees aub even mijn bericht en snap je het niet, dan staat daar een link in om je verder te helpen waar je informatie moet invullen. 

Kerstenretail1
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Nu goed gedaan?

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hoi @Kerstenretail1 
Ik heb je klantnummer verwijderd. Het is niet handig om deze informatie openbaar te delen op een forum. Het beste is om even het bericht van @Energieboy te lezen, want daarin staat precies uitgelegd hoe jij jouw gegevens in je Community profiel kunt zetten. 

Kerstenretail1
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Gedaan

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Yes, je hebt het nu helemaal goed gedaan @Kerstenretail1. Ik zie dat de Gratis Extra's op 22 mei zijn geactiveerd. Op 24 juni heb je nog contact gehad met een collega van mij en mijn collega gaf aan dat het op de eerstkomende factuur goed moest staan. Uit je bericht begrijp ik dat dit dus niet het geval is. Ik heb op dit moment geen toegang tot het achterliggende systeem om dit te controleren. Ik kom hier maandag dan ook bij je op terug! Mijn excuses! 

Kerstenretail1
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

oké dank je wel

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Kerstenretail1 
Daar was ik weer! Ik ben er even voor je achteraan gegaan. Ondanks dat de Gratis Extra's zijn geactiveerd op 22 mei gaat er iets niet goed met de korting. Deze had op je meest recente factuur zichtbaar moeten zijn. Ik heb dan ook een case aangemaakt om dit op te lossen. Het casenummer is 9721352. Je wordt per e-mail op de hoogte gehouden wat betreft de voortgang. 

Kerstenretail1
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Oké super! Bedankt voor de goede afwerking,top!

Kerstenretail1
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Wederom is het niet goed gegaan,weer geen korting gekregen ,betaal nog steeds het zelfde! Is nu al augustus...

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Kerstenretail1 . Je case staat nog open, zie ik. Je kunt de status in MyVodafone chekcen onder “service”. 

Kerstenretail1
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Daar staat niks vermeld..waarom word ik elke maand van het kastje naar de muur gestuurd, hoe moeilijk kan het zijn..

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Ik kan je MyVodafone momenteel niet inzien, omdat je denk ik een ander e-mailadres gebruikt dan je e-mailadres hier aangegeven. Kan je me een privébericht sturen met het e-mailadres dat je gebruikt voor je MyVodafone account? 

 

Kerstenretail1
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

******** is mijn eigen mail adres,maar volgends mij staat mijn ziggo op het emailadres wat aangegeven is

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Ik heb het even verwijderd. Als je het hier plaatst, kan iedereen op internet het zien :-). Ik duik er even in! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic